Tänään massuun on mennyt
Kolme isoa pinaattiplätyskää mansikkahillolla, kuppi kaffia, vähän sokolaatin loput eli pari palaa, sirkusaakkosia, puolikas vesimeloni, lasi maitua, pala leipää voilla, ööö... No vettä tietysti. Ei kait muuta?
Kommentit (10)
Mulla mustikkajugurtti, neljä nakkia, 2 reissumiesleipää, 2 omatekoista korvapuustia ja vähän ainojäätelöä
Up
Ainiin ja mitä lisukkeita suosittelette pinaattiplätysköjen kanssa? Ovat jo itsessään tosi täyttäviä, eli mitään ihan älyttömän raskasta ei jaksa niiden kanssa.
Mulla 3 dl luomukaurapuuroa ja pakastevadelmia, 1 broilerin file, 2 ruisleipää kinkulla, 2 palaa suklaata ja litra kahvia, vesilasi
Tänään ei maistunut ruoka. Sain onneksi puuron syötyä
Miten osaat syödä pinaattilättyjä mansikkahillolla? Eikä sormin olisi helpompaa? Tai syödä mansikkahilloa pinaattiplätyillä, sillaan kauhomalla
2 paahtoleipää juustolla
Gulassikeittoa ja näkkäri
Smoothie
Riisinuudeleita tofun, kasvisten ja kookosmaidon kanssa
2 paahtoleipää juustolla (taas)
Että syöt leipää voilla? Mahaa olla melko sotkemista
Pinaattilettuja mansikkahillon kanssa? Järkyttävän kuuloinen yhdistelmä...
Hmm..tämähän on hyvä ketju. Yksi banaani, muutama vitamiinipilleri, pari palaa itse tehtyä kinkkupiirakkaa, porkkanaraastetta,raejuustoa,vihersalaattia,kahvia varmaankin 5 kupillista, tupakkaa taas puoli toppaa ja litra lonkeroa. Ei ehkä vastaa kaikkia ravitsemussuosituksia, ei..
No v...u. Siis sokolaatin loput eli pari palaa*