Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole ikinä vihannut ketään, mutta

Vierailija
30.09.2013 |

nyt tuntuu, että S. Ruusila saa mut näkemään punaista.

Mikä h**vetin oikeus sillä on arvostella toisten vaatetusta ja tehdä se vielä julkisesti?! Mä en voi sietää tuollaisia koulukiusaajia enkä minkäänlaisia pilkkaajia. Se on niin kuvottavaa, että mä yrjöän jo pelkästä ajatuksesta!

Ja tiedättekö mikä on yhtä raivostuttavaa? No se, että mä jaksan repiä hiuksia tuollaisen idiootin takia!

Mua vaan niin ottaa aivoon tuollaiset tyypit.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut toivottavaa, että olisi edes kunnolla pyytänyt anteeksi, eikä vierittänyt syytä kuvatun tai postauksen vuotajien niskoille.. Valitettava tosiasia on, että tässä maassa hän luultavasti pystyy kääntämään tämän tapahtuman (rahalliseksi) edukseen. Ainahan johonkin Julkkis-BB:hen tuollaisia mielipiteitä jakavia tyyppejä haetaan. Positiivista tässä kohussa on se, kuinka kova äläkkä tuosta nettikiusaamisesta syntyi.

Vierailija
2/2 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella toivon, että tämän ansiosta nettikiusaamisen ehkäisyyn aletaan miettiä kunnon keinoja ihan tosissaan. Siitä on ollut niin paljoa puhetta viime aikoina ja tässä tuli oikein malliesimerkki siitä.

Nettikiusaaminen on vain koko ajan kasvava ongelma ja sille olisi pakko voida tehdä jotain. Lapset ja nuoret on kohta ihan oikeasti pahoissa vaikeuksissa tämän takia.

Eipä taida kukaan enää juurikaan koulunpihoilla huudella ja kiusata. Se siirtyy koko ajan enemmän ja enemmän nettiin.

Ja sitten vielä tulee tämä aikuinen ja näyttää esimerkkiä miten se tehdään ja vielä erittäin julmalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla