Nainen onko sinulla hyvä itsetunto parisuhteessa
Vai eikö ole?
Itselläni on huono itsetunto parisuhteessa. Tuntuu että että en riitä miehelleni, ja minun pitäisi kokoajan muuttua ulkonäöllisesti ja muutenkin jossain muissa asioissa.
Ja nämä tuntemukset ovat tulleet siitä kun miehellä on välillä tapana kehua muita naisia minulle ja kun mennään baariin tai ravintolaan yhdessä niin kyylää minun silmien edessä muita naisia ja ei kiinnitä minuun mitään huomiota.
Mites teillä?
Kommentit (5)
Huono itsetunto on. Ex lyttäsi kyllä täysin itsetuntoni. Nykyisen kanssa on vähän hankalaa myös, kun on sanonut asioita, jotka on tuntuneet pahalta. Kehuu myös julkkiksia ja tuttujakin naisia viehättäviksi. Vähän herkkä olen. Jotenkin vain tuntuu, että omat tunteeni ovat vahvemmat kuin hänen.
Mulla on hyvä itsetunto. Jos en saa arvostavaa kohtelua, reaktioni on vaatia sitä - ei olettaa että olen arvoton.
Miksi olet noin riippuvaine miehestäsi?
Sinulla on todellakin erittäin huono itsetunto.
Ei ole huono itsetunto ainakaan minulla.''
Mies saa vapaasti katsella muita naisia, miehet katsovat aina naisia, siitähän ei mihinkään pääse.
Mies voi myös vapaasti jutella muille naisille, enhän minä hänen vartijansa ole.
Hän voi myös vapaasti sanoa minulle, jos jokin ulkonäössäni ei miellytä häntä, tai jos olen ostamassa jotain vaatetta, joka ei todellakaan sovi minulle, mutta jonka jostain syystä haluaisin kuitenkin saada.
Kuka on parempi sanomaan ja arvostelemaan virhe ostoksia, sopimatonta meikkiä yms. kuin oma mies.
Samoin toimin itse mieheni suhteen, ja hän kysyykin aina mielipidettäni vaateostoksillaan.
Tiedän myös sen, että saan aina uuden miehen, jos tulen jätetyksi.
Ja tiedän, että myös mieheni tietää sen.
Vaikka siitä ei koskaan puhuta, niin olemme melko tasa-arvoinen pariskunta.
Sitähän ei koskaan tiedä, miten kauan olemme pariskunta, eihän sitä kukaan mukaan omassa parisuhteessaan voi aivan satavarmasti tietää.
Miksi kukaan itseään arvostava nainen jää tuollaiseen suhteeseen? Eroa ja etsi mies joka arvostaa sinua ja pitää sinua kauneimpana naisena, ilman tarvetta tiirailla muita.