Miksi kaikki Sofia Ruusilaa käsittelevät ketjut poistetaan?
Aihetta käsitellään Iltalehdessä ja muissakin medioissa, miksei tästä saa keskustella AVlla?
Kommentit (323)
Pinnallinen heitukka jolle ulkonäkö on ainoa prioriteetti. Surullista.
En tiedä vetikö sofia valkoisen valheen vai käynkö mä vaan huonosti etikettiä noudattavien saleilla, nimittäin niissä näkee huomattavasti paljastavimmissa mikroshortseissa ja tissitopeissa treenaavia "fit"'mimmejä. Ja jos ihan tarkkoja ollaan niin kyllähän tuo sofian insta oli pullollaan salikuvia, joissa tytön tissit oli tyrkyllä - sanoisin että el kai ihan etiketin mukaista sekään.
Eli Sofia voisi tietysti tässä kohtaa myöntää että kyse oli epämuodikkaista vaatteista, eikä suinkaan mistään "alushoususillaan treenaamisesta", ne housut kun oli shortsit.
Muista itsekin, että vielä pari vuotta sitten mietin kotona millaiset vaatteet laitan salille ettei kukaan naura. Pääsin yli ajattelemalla, että en itsekään kiinnitä kummemmin huomiota muiden olemukseen Tai ainakaan naura viritelmille. Näköjään olin väärässä. Siitä huolimatta toivon että ihmiset ei nyt kuvittele että saleilla käy kovinkaan montaa toista Ruusilaa.
No kuule, minä en jaksa hetkeäkään uskoa että tyhmä läppä koski miehen tekstiilejä, vaan kehonmuotoa. Ja sen varmaan ymmärsivät monet muutkin, ja se on herkkä aihe, siksi tähän reagoidaan niin voimakkaasti. Ne, ketkä eivät sitä suoraan tajunneet, varmaan vaistomaisesti ymmärtävät kuitenkin.
BTW itsekin treenaan pienemmällä salilla vatsan peittävä toppi päällä, ja ilman rintsikoita. Mun ei ole tullut edes mieleen että siitä joku voisi pahoittaa mielensä, sori. Mutta mulla ei ole kumitissejä, vaan niin pienet että turhaako sitä liivejä laittaa hiertämään, on kevyempi ja helpompi olla ilman! Ei ole kukaan koskaan tullut valittamaan.
Silti vippaa osalla niin yli ettei ole tosikaan. Sopikoon keskenään, ja Ruusiala vaihtaa salia, niin on hyvä. AV-mammat haluavat vaan mässäillä julkisella anteeksipyynnöllä, kokevat että se koskee heitä itseään.
t. mm. 184
Jotkut kommentit kuulostaa iha sofian omilt puolustuksilta. :D diudiu ;(
Juu, tarkoitit varmasti tolla minua. Onhan meillä yhteistä, molemmat treenataan ilman liivejä. Siihen se sitten jää, minä olen käynyt salilla melkoisen paljon pidempään, eikä mulla ole tarve kyylätä kanssatreenaajia, saati sitten arvostella tai kuvata. On merkillistä, miten suppea täytyy ihmisen katsantokannan olla, jos kokee itsensä olevan niin oikeassa, että vastapuolella voi olla vain yksi ainoa ihminen? Harmi homma, diu diu itsellesi. Mutta jäähän toki vielä jauhamaan, minä menen nukkumaan!
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:27"]
179:lle pari faktaa miksi ihmiset järkyttyivät:
-Kuinka joku voi olla niin tyhmä että kuntosalilla ollessaan keskittyy muiden katselemiseen sen oman treenaamisen sijasta.
-Kuinka joku kehtaa haukkua julkisesti somessa ns. ihan tavalliselta näyttävää/pukeutuvaa kuntosalikävijää.
-Kun asiaan puututaan, kyseinen naikkonen ei edes myönnä että tuli mokattua, vaan jatkaa liirumlaarumia jauhaa jostain "salietiketistä" (jota ei edes itse noudata, pikkuvaatteissa treenaa itsekin +kuvaaminen on kiellettyä salilla).
Tuo kolmas kohta on tässä se pahin.
Elixian puolelta asia hoidettiin hienosti, irtisanoivat hänen sopimuksensa ja julkisesti tuomitsivat teon, ts. puuttuivat asiaan.
Tuo kuvan mies käy sääliksi, toivon että hän vie asian oikeuteen. En ole lakimies, en tiedä miten laissa menee, mutta maalaisjärjen mukaan mies olisi oikeutettu vähintäänkin julkiseen anteeksipyyntöön ja jonkinlaiseen (rahalliseen) korvaukseen myös. Varmasti kaikki salilla käyvät hänet tunnistavat, ei ole kiva päätyä puheenaiheeksi "vastoin tahtoaan".
[/quote]
No onhan se selvä. Tunnen kyllä salietiketin eikä tulisi omaan mieleeni ottaa vastaavia kuvia kenestäkään.
Mutta sitä mä ihmettelen, että mikä käsittämätön haloo tästä nousi! Te, jotka kirjoittelette tosi rumia juttuja, tuskin tunnette henkilöä ollenkaan, te ette käy samalla salilla, valtaosalla ei ole mitään riskiä joutua salakuvatuksi, kun ei käy ylipäätään millään salilla... Mä en käsitä sitä motiivia, millä tälläinen asia otetaan "omaksi". Niin että noustaan oikein joukolla barrikaadeille vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja joukkokapinoidaan, protestoidaan ja laitetaan tuotteita boikottiin jne. Oikeasti mokoma kuva, joka oli ikävä, mutta ihan tosissaan ei sisältänyt kuin jonkun kaverin jalat, olisi unohtunut kaikilta parissa päivässä. Ei kovin iso juttu, miettikääs oikeasti mitä kaikkea paskaa netin syövereistä löytyy?
Tässähän on kyse ajojahdista tämän likan persoonaa ja etenkin ulkonäköä kohtaan, näin sen tulkitsen suurimmalta osalta. Laittakaa vaikka alapeukkuenkat mulle tästä, mutta "ääneen" sen sanon. Sitten ymmärrän, jos käydään samalla salilla vaikka, ja tulee ahdistava tunne, että onkohan minuakin kuvattu ja jos on, missä kuvat seikkailevat.
Mutta vaikka joku tyyppi salakuvaisi muita heidän kotinsa ikkunoista, siitä tuskin tulisi tälläinen nettimellakka, ellei henkilössä ole joitakin ns. perusärsyttäviä, tai vaihtoehtoisesti kateutta herättäviä ominaisuuksia. Niin se vaan aina menee.
Mä näkisin, että se anteeksipyyntö on kuvatun henkilön ja kuvaajan välinen asia, ei av-mammojen jotka ei edes salilla käy. On hyvä, että Elixia purki sopimuksen, mutta sekään asia ei kuulu av-mammoille niin, että pommitetaan liikeketjua viesteillä, se kun EI tässä ole syyllistynyt minkäänlaiseen virheeseen. Boikotti sponsoroidulle tuotteelle se vasta sieltä ja syvältä on. Kenellekään ei tainnut tulla mieleen nettivihahuumassa, että taustalla on yritys, yrittäjä ja työntekijät, joilla ei ole kertakaikkiaan YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä tämän sohlauksen kanssa.
[/quote]
Muistatteko, kun Suomessa(kin) boikotoitiin ranskalaisia tuotteita, mm. viinejä, ydinkohun vuoksi? Ei silloinkaan niillä ydinvoimajutuilla ollut mitään tekemistä ranskalaisten viinintuottajien kanssa, silti oli mediassa ja joka puolella niin muotia boikotoida noita tuotteita.
Samoin monet boikotoi israelilaisia tuotteita. Ei sillä israelilaisella appelsiininviljelijällä ole mitään tekoa maan harjoittaman politiikan kanssa.
Ihan rinnastettavissa Elixian tai noiden muiden tähän juttuun välillisesti liittyvien firmojen tuotteiden boikotoinnilla on. Ehkä niiden firmojen kannattaisi vähän miettiä, millaisia ihmisiä haalii tuotteidensa mainostajiksi. Että millaista kuvaa se välittää tavalliselle asiakkaalle heidän tuotteestaan.
Kyllä joku energiajuoma esim. on valinnut tietyt tyypit esittelemään tuotteitaan, koska tavoittelee näiden ihmisten kautta tietynlaista mielikuvaa tuotteelleen asiakkaiden mielissä. Minua ei ainakaan puhuttele nyt nämä mielikuvat yhtään.
Ja ihan siksi en nyt hankknutkaan tietyn kuntosaliketjun jäsenyyttä, kun minulle tuli tästä kohusta sellainen MIELIKUVA, että siellä käy sen tyyppiset ihmiset, joiden kanssa en halua samalla salilla treenata. Jossain puhuttiin, että tämä yksi tyyppi olisi saanut sponssattuna käydä siellä salilla. Miksi kyseinen ketju halusi sponssata tätä tyyppiä? Eiköhän siksi, että halusi luoda mahdollisten asiakkaiden mielissä mielikuvaa siitä, millaiset ihmiset heidän saleilla käy. He toivoi, että asiakkaat tahtoisi samaistua tähän tyyppiin ja siksi hankkia heidän salinsa jäsenyyden. No, mä en siihen heidän asiakaskuvaansa sitten sovi.
Kyseiset firmat olisi voineet valita ihan kenet tahansa tuotteisiinsa liittyviä mielikuvia synnyttämään. Ihan kenet vain. Vaikka jonkun ihan tavallisen ihmisen. He valitsivat jonkun silikonilla parannellun, muita somessa pilkkaavan tyypin. No, minäkin sitten valitsen itse, millaisia arvoja edustavia yrityksiä haluan rahoillani rahoittaa. Vapaa maa, puolin ja toisin.
Minusta ihan sama, mitä muut tekee ja mitä ostaa. Mutta minä toimin nyt bäin sen perusteella, millaisia signaaleja nuo yritykset edustaa.
Hyvään saumaan sattui tämä kohu osaltamme siksi, että minä, mieheni ja tuttavapariskuntamme päätimme juuri tällä viikolla valita kuntosalin, jonka jäseniksi liityimme ja jossa aiomme ryhtyä yhdessä treenaamaan. Eräs tietty ketju oli vielä viime viikolla se meidän aikoma valinta. No, tämän kohun jälkeen valittiin sitten vähän toisin.
Sofian olisi tarvinnut vain myöntää mokansa ja pyytää anteeksi siltä mieheltä. Mutta ei, sen sijaan rupesi vähättelemään asiaa ja Elixiaakin (lol) ja veti itsensä vain syvemmälle liemeen. Kuitenkin olen varma, että Sofian täytyyy tajuta erheensä JOSSAIN vaiheessa... Jos ei, niin se kertoo vaan kuinka ylpeä ja itserakas akka se onkaan. Mulla palaa aina käämit ihan totaalisesti, kun viattomia kiusataan ja sen vuoksi Sofia on mielestäni ansainnut kaiken tämän arvostelun! Takasin maanpinnalle ja ÄKKIÄ rouva Ruusila.
Tuolle yhdelle Sofian bestikselle, sanoisin vain että asia koskettaa sosiaalisessa mediassa juuri sen takia että hyvin iso osa ihmisistä ei mene salille juuri tuollaisen ivan kohteeksi joutumisen pelossa. Se koskettaa niin aikuisia miehiä, teinipoikia ja av-mammoja. Todella monet siis eivät uskalla mennä salille, koska pelkäävät joutuvansa naurun kohteeksi. Nythän Sofia teki selväksi sen että ne pelot ei suinkaan ole turhia.
Onneksi itse olen löytänyt sellaisen pienen hikisen salin, jossa ei näitä fitnessintoilijoita näy, vaan ihan normaaleja tallaajia ja joitain miespuolisia kehonrakentajia.
Sitä jotenkin kuvittelisi että tämä fitnessbuumi toisi tervettä suhtautumista kuntosaleja kohtaan, ja sitä kautta ulottuisi taviksiinkin, mutta ei, entisten koulukiusaajien temmellyskenttähän tuosta on tullut.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 16:47"]
Sofia Ruusila on laittanut instagramminsa salatuksi, ainakin palveluun kirjautumattomilta. Näkeekö kukaan instagram-käyttäjä sitä sisäänkirjautuneena? Onneksi tuli otettua screenshotit myös siitä toisesta elixia-kuvasta. Mikä nettiin menee, se sinne ainiaaksi jää :)
[/quote]
Ja sinä kanssa, oletko jotenkin parempi? Haluat levittää jo moneen kertaan poistettua kuvaa eteenpäin, kuvaa, jossa esiintyy sinulle tuntematon mies, jolla ei ole muutoin osaa eikä arpaa tähän tarinaan? Mitä siitä saat? Mietis nyt kuitenkin vaikka 2 kertaa.
[/quote]
Itseasiassa siinä kuvassa esiintyy joku sivullinen nainen taustalla, vaihtamassa vaatteitaan. Kuva otettu elixian pukuhuoneesta. Nopeimmat sen ehtivät nähdä ennen kun sohvi laittoi instansa kiinni.
On näemmä tullut neiti kumihuuli kommentoimaan tällekin palstalle :D Tää on aivan liian hupaisaa.
[/quote]
Ei hemmetti, en mä ole kumihuuli :D Meinaatsä, ettei kukaan muu voi olla vähän ihmeissään teidän ketjuun vastanneiden enemmistön agressiivisesta tyylistä? Musta tämä nimittäin on sitä paljon puhuttua nettivihaa, mitä tämän aiheen ympärillä liikkuu. Tulee mieleen luokan koulukiusaajalikat muistakin kuin kyseessä olevasta mokaajasta. Juuri sitä ämmien kieroilua, verhoillaan vittuilu kauniiseen asuun, puetaan yleismaailmalliseen huoleen ja ollaan niin että voivoi, miten se VOI olla noin ilkeä, mokoma tötteröhoro, ja mitenkäs tämä pilkan kohteeksi joutunut voi ikinä selvitä ämmän hyökkäyksestä, mikä se luulee olevansa, kyllä tämä humihuulilumppu nyt on PAKKO pistää aisoihin yleisellä vastarintaliikkeellä, viedään siltä joukkovoimalla työt ja sponsorit.
Musta tämä hyökkäys on saanut vähän turhan suuret mittasuhteet, en ymmärrä millä ihmeellä voidaan perustella kaikki se, mikä netissä liikkuu? Minä en tunne tuota likkaa, enkä haluakaan tuntea, mutta on tämä nyt vähän naurettavaa. Että aikuiset ihmiset oikeasti viitsii ottaa ihan sydämen asiaksi jopa piinata viattomia kuntosalinomistajia? Ja julkaista yhä uudelleen ja uudelleen kuvan, toisin sanoen häijyyksissään jatkaa sitä, mihin tämä tyhmän jutun tehnyt Ruusila syyllistyi?
Jos te ette näe käytöksessänne mitään erikoista, niin onhan se voi ja voi.
[/quote]
Sofia Ruusila olisi päässyt koko kohusta heti alkuun, jos olisi vaan tehnyt sen, mitä jokainen järkevä, suoraselkäinen ihminen olisi tehnyt:
PYYTÄNYT HYVIN NÖYRÄSTI ANTEEKSI TYHMÄÄ TEKOAAN.
Nyt hän vaan sössöttää ja mussuttaa sitä ja tätä ja mokaa lopullisesti itsensä. Se anteeksipyyntökin alkaa olla jo niin paljon myöhässä, että sillä ei ole enää mitään väliä. Rouvan maine ja julkisuuskuva on nyt pysyvästi tahrattu ihan hänen itsensä toimesta, ja tuskin Rusina edes osaa ottaa tästä millään lailla opikseen.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:09"]
Niin se on sitten ihan ok levitellä sitä kuvaa edelleen? Et koe että syyllistyisit vielä pahempaan, sekä törkeästi levittämään entistä laajemmalle tämän kiusan kohteeksi joutuneen henkilön kuvaa, että viljelemään pahempia vihapuheita netissä, kuin mistä jupakka sai alkunsa? Minusta täällä on aika montakin entistä koulukiusaajaa.
Ihmiset on yllättävän häijyjä, kun saavat jonkun "luvalla" hampaisiinsa, onhan se nähty. Se ilmeisesti tuntuu siltä, kuin olisi niskan päällä, ja vahvempi? Parempi? Kauniimpi? Oikealla asialla?
Tajuan ihan hyvin, että se aiheuttaa kritiikkiä jos joku tekee tuontyyppisen tempauksen. Mutta kyllä se järki päässä pitäisi pysyä aikuisella. Täällä av:llakin on jo keretty julistamaan henkilö vaikka miksi, mainittakoon vaikka muovihirviö, ruma, tötteröhuuli, kumitissi. Melkein kaikki on ulkonäköön viittaavia asioita, muuten. Mun ei tee pahaakaan tunnustaa että onhan se hyvännäköinen nainen, omalla kieltämättä mielestäni liian laitetulla tavallaan. Se ei aiheuta mulle sellaista oloa, että tarvitsisi jotenkin nyt alkaa itseäni tehostamaan toisten ulkonäköön jatkuvasti puuttumalla. Sori, mä näen nyt, että monessa vastauksessa kirjoittaja on ihminen, joka ei ole tyytyväinen omaan ulkonäköönsä. Ei mahda mitään. Menkää myös itseenne, kuvien edelleenlevittelijät.
[/quote]
Tuossa kuvan levittämisessä on aika suuri ero Rusinan tekemänä ja muiden tekemänä.
Rusina jakoi sen ilkeämielisesti, halusi ihmisten nauravan kyseiselle miehelle.
Muut jakavat kuvaa näyttääkseen miten typerä Rusina on, ja että sen miehen pukeutumisessa ei nyt oikeasti ollut mitään erityisen ihmeellistä, tuollaisia perusjannujen kulahtaneita salikamoja näkee jokaisella salilla.
Hehe tuo Sofia on surullinen tapaus. Nuo ankanhuulet naamataulussa ja toisten pilkkaaminen kertovat van omasta huonosta itsetunnosta. Kun ei itse tunn riittävänsä sellaisena kun on. Ehkä kannattaisi kehittää jotain henkisiä ominaisuuksia välillä
Nyt kaikki salille niissä so last season -vaatteissa ja näytätte noille koulukiusaajille, että ei vois vähempää kiinnostaa teidän ivat! Olis niin hyvä tehdä tuosta joku oikea kampanja, koska se on ihan totta, että todella moni jättää salille menemättä juuri tuollaisten kyylien takia.
Niin kauan tuollainen kiusaa kuin sen annetaan kiusata.
Nyt Ruusila yrittää poistella kohu-kappaletta wiki sivultaan (katso historia).
Nyt Ruusila yrittää poistella kohu-kappaletta wiki sivultaan (katso historia).
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 23:51"]
-Kuinka joku voi olla niin tyhmä että kuntosalilla ollessaan keskittyy muiden katselemiseen sen oman treenaamisen sijasta.
-Kuinka joku kehtaa haukkua julkisesti somessa ns. ihan tavalliselta näyttävää/pukeutuvaa kuntosalikävijää.
-Kun asiaan puututaan, kyseinen naikkonen ei edes myönnä että tuli mokattua, vaan jatkaa liirumlaarumia jauhaa jostain "salietiketistä" (jota ei edes itse noudata, pikkuvaatteissa treenaa itsekin +kuvaaminen on kiellettyä salilla).
Elixian puolelta asia hoidettiin hienosti, irtisanoivat hänen sopimuksensa ja julkisesti tuomitsivat teon, ts. puuttuivat asiaan.
Tuo kuvan mies käy sääliksi, toivon että hän vie asian oikeuteen. En ole lakimies, en tiedä miten laissa menee, mutta maalaisjärjen mukaan mies olisi oikeutettu vähintäänkin julkiseen anteeksipyyntöön ja jonkinlaiseen (rahalliseen) korvaukseen myös. Varmasti kaikki salilla käyvät hänet tunnistavat, ei ole kiva päätyä puheenaiheeksi "vastoin tahtoaan".
[/quote]
No onhan se selvä. Tunnen kyllä salietiketin eikä tulisi omaan mieleeni ottaa vastaavia kuvia kenestäkään.
Mutta sitä mä ihmettelen, että mikä käsittämätön haloo tästä nousi! Te, jotka kirjoittelette tosi rumia juttuja, tuskin tunnette henkilöä ollenkaan, te ette käy samalla salilla, valtaosalla ei ole mitään riskiä joutua salakuvatuksi, kun ei käy ylipäätään millään salilla... Mä en käsitä sitä motiivia, millä tälläinen asia otetaan "omaksi". Niin että noustaan oikein joukolla barrikaadeille vaatimaan julkista anteeksipyyntöä ja joukkokapinoidaan, protestoidaan ja laitetaan tuotteita boikottiin jne. Oikeasti mokoma kuva, joka oli ikävä, mutta ihan tosissaan ei sisältänyt kuin jonkun kaverin jalat, olisi unohtunut kaikilta parissa päivässä. Ei kovin iso juttu, miettikääs oikeasti mitä kaikkea paskaa netin syövereistä löytyy?
Tässähän on kyse ajojahdista tämän likan persoonaa ja etenkin ulkonäköä kohtaan, näin sen tulkitsen suurimmalta osalta. Laittakaa vaikka alapeukkuenkat mulle tästä, mutta "ääneen" sen sanon. Sitten ymmärrän, jos käydään samalla salilla vaikka, ja tulee ahdistava tunne, että onkohan minuakin kuvattu ja jos on, missä kuvat seikkailevat.
Mutta vaikka joku tyyppi salakuvaisi muita heidän kotinsa ikkunoista, siitä tuskin tulisi tälläinen nettimellakka, ellei henkilössä ole joitakin ns. perusärsyttäviä, tai vaihtoehtoisesti kateutta herättäviä ominaisuuksia. Niin se vaan aina menee.
Mä näkisin, että se anteeksipyyntö on kuvatun henkilön ja kuvaajan välinen asia, ei av-mammojen jotka ei edes salilla käy. On hyvä, että Elixia purki sopimuksen, mutta sekään asia ei kuulu av-mammoille niin, että pommitetaan liikeketjua viesteillä, se kun EI tässä ole syyllistynyt minkäänlaiseen virheeseen. Boikotti sponsoroidulle tuotteelle se vasta sieltä ja syvältä on. Kenellekään ei tainnut tulla mieleen nettivihahuumassa, että taustalla on yritys, yrittäjä ja työntekijät, joilla ei ole kertakaikkiaan YHTÄÄN MITÄÄN tekemistä tämän sohlauksen kanssa.
[/quote]
Lässyn lässyn lässyn lässyn... kukaan ei jaksa enää tätä sun lässytystäsi.
Tästä tuli iso juttu, koska tämä on ensimmäinen laatuaan. Ja siksi, että teon teki MISSI, jonka pitäisi olla maailmanparantaja ja ihku ja kiva ja kaikkea ja esikuva nuorille tytöille.
Tästä tuli iso juttu, koska juuri tällaista narttuilua on kauniiden, nuorten ylimielisten kiusaajatyttöjen käytös. Nyt suuri joukko näpäyttää takaisin: vaikka kuinka oisit tosi nätti, tuollainen käytös on yksinkertaisesti niin törkeää, että se ei vaan käy.
Joo, asia ei koske 99,99% täälläkään kirjoittaneista suoraan. Välillisesti koskee, meistä kun se 99,99% o ihan taviksia, joilla on oikeus olla ihan taviksia, ilman että joku kumimissi salakuvaa ja pilkkaa netissä.
Jos et tätä tajua, olet vielä tyhmempi kuin teksteistäsi paistaa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 00:40"]
No kuule, minä en jaksa hetkeäkään uskoa että tyhmä läppä koski miehen tekstiilejä, vaan kehonmuotoa. [/quote]Samaa mieltä, Sofia irvailee miehen vartaloa, eikä vaatetusta ja se tekee tästä vielä entistäkin törkeämpää. Laihat jalat ja olemattomat pakarat... Salitreeni tulee siis tarpeeseen. Toivon että mies vie asian oikeuteen ja kunnianloukkauksena, salakuvaamisen sekä yksityiselämää koskevan tiedon levittämisenä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2013 klo 14:44"]
Sofia teki vakuutuspetoksen jossa valehteli että Chanelin laukku varastettiin. Kukaan ei sitä varastanut, Sohvilla rahat loppu ni saa lisää huulitäytteitä.
Sohvilla sama tyyli baarissa kuin salilla. Kyylää siellä muiden ihmisten ulkonäköä ja haukkuu muita. Hänen kanssaan ei voi keskustella yhtään mistään, koska koko ajan haukkuu muita ihmisiä. Surullista, mutta totta. Niko raukka joutuu kuunnella koko ajan sohvin valitusta ja pinnallisuutta. Lisäksi sohvi tuo koko ajan itseään esille keskustelussa, ei mitään empatia kykyä.
Miten voi ihminen muuttua niin paljon?
Sohvin instagram oli eilen täynnä kommentteja hänen käytöksestään, joita sofia poisteli aika nopeaan tahtiin. Siellä myös naureskelee tälle kohulle, anteeksi ei pyydä. Leuhka ämmä.
Kuinkakohan moni on huomannut että sofia treenaa nännit paljaana? Ei pidä rintsikoita ollenkaan.
Mihin salille tämä muuten vaihtoi? Itse treenaan myös kilpailijoiden seassa, ja saa nähdä jos tää ämmä uskaltaa samalle salille tulla!
[/quote]
täällä keskustelua siitä varastetusta laukusta :-D
http://www.vauva.fi/keskustelu/3868055/ketju/paljonko_maksaa_chanelin_caviar_vintage_laukku
No mä en ole ajatellut Sofian ulkonäköä tippaakaan tässä jupakassa. Ihan sama olisiko tuon tehnyt missi vai tavis, niin ihan yhtä paljon olisin vetänyt herneet. Mitä se Sofian ulkonäkö tai misseys tähän liittyy? Törkeää pilkkaamista oli missi tai ei.
[/quote]