Poikaystävä ulkomailla
Olen jo yli 18-v. ja tapasin Instagramissa nykyisen poikaystäväni, hän on kaverini kaveri ja asuu Sveitsissä. Asun viellä itse vanhempien luonna, joten miten te vanhempina suhtautuisitte, jos teidän lapsenne toisi poikaystävänsä kotiin, jota hän ei ole itse koskaan tavannut aikaisemmin?
Kommentit (10)
Voisin majoittaakin, mutta vähän taustatietoja pitäisi kyllä saada. Samaan huoneeseen en kyllä heti päästäisi nukkumaan vaikka täysi-ikäisiä olisittekin.
Olisi tosiaan ihan kiinnostavaa tavata poikaystävä, mutta samaan huoneeseen en teitä majoittaisi.
Voisin suhtautua fiksuun mieheen ihan positiivisesti. Oletko käynyt mitään kouluja peruskoulun jälkeen, entä osaatko saksaa?
Sveitsiläiset ovat usein aika pedantteja, joten jos saksasi tai englantisi on samalla tasolla kuin suomenkielentaitosi (viellä, luonna ja koti, jota hän ei ole tavannut), voi kirjoittelusuhteen ylläpidossa tulla vaikeuksia.
En käsitä miten voi seurustella ihmisen kanssa jota ei ole koskaan nähnytkään. Ihmisestä voi saada hyvinkin erilaisen kuvan netissä! Kaukosuhteet on muutenkin koko ajan koetuksella kun toista ei välttämättä näe pitkiin aikoihin. Itse jaksoin 4 vuotta...
siis 18 v ei saa nukkua eri sukupuolta olevan kanssa samassa huoneessa? voi jumalauta!
[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 12:06"]
siis 18 v ei saa nukkua eri sukupuolta olevan kanssa samassa huoneessa? voi jumalauta!
[/quote]Omassa kodissa saa nukkua just miten tykkää.
Ei se ole mitään tapaamista että olet instagramissa. Mitä helvettiä sekoilet
Suomenkieleni ei ole ensimmäinen kieleni, johtuen siitä, että olen asunut suurimman osan elämästäni ulkomailla. (Vanhempani ovat kyllä ihan suomalaisia). Olen opiskellut peruskoulun jälkeen ja edelleenkin opiskelen.
ap
Oletko tavannut tämän poikaystäväsi kasvokkain ts. seurustelleet vai onko kyse nettiystävästä? Tällä tiedolla olisi ainakin minulle vanhempana merkitystä, miten suhtautuisin. Olen majoittanut kaikenlaisia koululaisia, opiskelijoita jne., joten siinä mielessä tuttua puuhaa. Mutta jos tyttäreni ei olisi edes tavannut nettipoikaystäväänsä aikaisemmin, kävisin keskustelua mahdollisista pettymyksistä, joita livetapaaminen toisi.
Kotiin vieraaksi saisi tulla mutta majoittamaan en kyllä öitä alkaisi, saisi ihan hotellissa tms asua.