Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäisi alkaa maksaa laskuja, mutta

Vierailija
29.09.2013 |

keksin koko ajan parempaakin tekemistä. Olisin voinut maksaa ne jo perjantaina, mutta kun kello olikin yhtäkkiä paljon, niin eiväthän ne siitä enää mihinkään silloin lähtisi, lauantaina sama syy ja näin pitkälle olen saanut tätäkin päivää venytettyä. Tilillä on nyt jopa rahaa, mutta silti en haluaisi sitten niin millään mennä verkkopankkiin, luuhaan täällä mielummin tai siivoan vaikka vessaa... :-/ Onko muita tällaisia ihmisiä? :-)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden maksamiseen mene kuin muutama minuutti nettipankissa. Joo, en ymmärrä mikä ongelma sulla on. :)

Vierailija
2/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen itse asiassa menee aikaa, ainakin Danske Bankin kautta.. Mulla on siellä kaksi tiliä (firman ja oma) ja rahan siirto firman tililtä omalle tilille onnistuu kyllä, mutta oma siirtyminen tilien välillä vaatii uloskirjautumisen ja uuden sisäänkirjautumisen ja aika usein sivut tökkivät, eivät anna muistiin talletettuja tietoja enää esiin vaan kaikki pitää naputtaa uudelleen ja tiimalasi pyörii pyörii pyörii... Olen saamaton ja inhoan yli kaiken tällaisia juttuja. Mutta eipä auta, ei auta muu kuin alkaa naputtamaan tunnuksia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen, mut mun syy ei ole se ajankäyttö, vaan en haluis luopua rahoista, siksi vetkuttelen

Vierailija
4/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:39"]

Mä oon samanlainen, mut mun syy ei ole se ajankäyttö, vaan en haluis luopua rahoista, siksi vetkuttelen

[/quote] Kyllä tässä mullakin on samaa, olisi kivaa kun rahat saisi pitää. Saamattomuuden lisäksi olen vielä pitikin.. :)

Vierailija
5/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa kaksi välilehteä samaan aikaan, toiseen kirjaudut omilla ja toiseen firman tiedoilla.

Miten niin "ei lähde mihinkään"  kun kello on liian paljon perjantaina tai lauantaina? Kuvitteletko sinä jonkun virkailijan ottavan ne rahat kainaloon kun sinä olet viestisi lähettänyt ja lähtevän kuljettamaan niitä toiselle tilille?

Ei se ihan niin mene, kyllä ne lähtevät ihan siinä saman tien kun olet painanut viimeistä hyväksy-klikkausta.Tai en minä danskesta tiedä, osuuspankissa ne aikakin menevät saman tien.

Vierailija
6/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee laskut 90% automaattisesti, kunhan vähän seurailen ;-)

Vierailija
7/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, mutta onneksi suurin osa laskuistani on suoraveloituksessa. Koskaan en jätä laskuja eräpäivän yli, mutta en tosiaan osaa sanoa, miksi en pysty maksamaan niitä heti kun tulevat. Jotenkin vaan ärsyttää ensin naputella numeroita kirjautuessani sisään, sitten pitää naputella viitenumero ja maksettava summa ja pankin tarkistusnumero jne. Koko ajan pitää olla skarppina, ettei laita jotain numeroa väärin, koska siitä tulisi kamala sotku.

Lisäksi jostain syystä kaikkien maksunsaajien tilinumeroa ei pysty tallentamaan nettipankin muistiin, joten sekin numero pitää joka kerta kirjoittaa uudestaan.

Argh!

Vierailija
8/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman helpoin homma. 90 % suoraveloituksessa, satunnaiset maksan heti kun ne tulee. Mitä niitä säilömään ja kasaamaan, äkkiä hoidettu saman tien.

Vierailija
9/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit maksanut laskut jo siinä ajassa minkä käytit itkemiseen täällä.

Vierailija
10/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas just päinvastainen. Heti kun palkka tulee, olen jo aamuyöstä ennen töitä maksamassa laskut. Vasta sen jälkeen saan rauhan kun ei ole laskuja odottamassa.

Vierailija
11/11 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettu on, lähes tonni meni taas veroihin, pariin vakuutukseen, lapsen Lemmikki -lehteen, puhelinlaskuun ja iltapäiväkerhon laskuun. Tili tuli, tili meni - onneksi ihan joka kuukausi ei mene ihan noin paljon henkilökohtaisia laskuja, firman jutut on erikseen. Sain onneksi koneella istuessani tehtyä monta muutakin asiaa, en vain itkenyt täällä av:lla! ;-) Av:lla roikkuessani käytän puhelinta, koneen ääressä istun vain pari kertaa kuukaudessa. Mutta kiitos tsempistä, kyllä tämä taas tästä! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän