Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidin tunnustus

Vierailija
29.09.2013 |

Mä olen ihan tietoisesti ottanut tän mun mammalomani suht loman kannalta. Hoidan lapseni, teen ruokaa, mutta en stressaa siivoilemisesta mitenkään paljon. Mielummin köllöttelen sohvalla vauvani kanssa. Jos on tulossa vieraita tai on ihan koti menossa kaaokseen, niin siivoan yhden päivän kunnolla ja sitten taas lekotellaan. Tää on aika mukavaa eikä ole yhtään väsynyt tai stressaantunut olo. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt samaa! Pienelle vauvalle pitää antaa aikaa, läheisyyttä ja huomiota! Ei siinä samassa ehdi tiskaamaan ja imuroimaan. Eikä ole muuten yhtään ollut rankkaa tai väsyttänyt, saati ollut mitään masennuksia, vaikka yh olenkin. Näinhän se pitääkin mennä. Ja silloin alkuunsa kun ihmiset halusi tulla vauvaa ihmettelemään, tein selväksi että omat kakut mukaan, jos ei ollut, kaivoin pakkasesta pussin kuivia valmispullia ja paisoin ne ;) Ei äitiyden tarvitse olla rankkaa!

2/4 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä niin. Esikoisen kanssa se varmasti voi noin ollakkin. Sitten kun lapsia enemmän, on myös kotitöitä enemmän. Voihan sitä toki silloinkin yrittää mahdollisimman rennosti ottaa, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Millainen" time="29.09.2013 klo 11:36"]

Niimpä niin. Esikoisen kanssa se varmasti voi noin ollakkin. Sitten kun lapsia enemmän, on myös kotitöitä enemmän. Voihan sitä toki silloinkin yrittää mahdollisimman rennosti ottaa, mutta...

[/quote]

Oma valinta tehdä lapsia enemmän. 

Vierailija
4/4 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖ, mitä tunnustamista tuossa on? EIkö kaikki tee noin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi