Tässä hellyydenkipeä nainen epätoivostelee!
Illalla on ihan jees käydä yksin nukkumaan ja saan nukuttua hyvin, mutta jostain syystä aamulla tekisi mieli vetää ranteet auki! Olen aamuisin todella hellyydenkipeä ja haluaisin halailla ja pussailla ja olla lähekkäin.Tulee todella paha mieli, kun sitä herääkin yksin eikä kukaan ole edes yöllä yrittänyt tavoittaa mua. Tulee niin ahdistava olo, että on pompattava sängystä heti ylös ja lähdettävä juoksemaan.
Tässä teille lisää hellyydenkipeän naisen epätoivoista vuodatusta.
Kommentit (9)
Mä en herää yksin, mutta se mies vieressä ei halua nykyään edes halata. Joten aika pian taidan herätä yksin. Parempi niinkin kuin näin.
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 07:42"]
Mä en herää yksin, mutta se mies vieressä ei halua nykyään edes halata. Joten aika pian taidan herätä yksin. Parempi niinkin kuin näin.
[/quote]
Haluaisitko sinä halailla miestä? Oletko surullinen?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 07:50"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 07:42"]
[/quote]
Haluaisitko sinä halailla miestä? Oletko surullinen?
[/quote]
Kyllä ja olen. Juuri pyysin pientä halausta, mutta sanoi ettei kykene. Käyttää kyllä lääkitystä, joka tekee koskettamisesta epämiellyttävää, mutta eipä se paljoa lohduta. Halailen sitten lemmikkejäni.
Täh? Millainen lääkitys vaikuttaa kosketukseen? Mikä sairaus miehellä on?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 07:58"]
Täh? Millainen lääkitys vaikuttaa kosketukseen? Mikä sairaus miehellä on?
[/quote]
Mielialalääkitystä.
Kuvittele sama tilanne vielä siten että siinä vieressä on joku jota ei kiinnosta hellyydet. Siltä minusta aamuisin tuntuu.
t. mies jonka vaimoa ei hellyyttelyt nappaa.
Netistä löydät sen hellyyden, älä luovuta!
Lisäksi olen muuten munankipeä. Olisi ihanaa kun se aamuinen hellyys huipentuisi aamuseksiin.
ap