Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ongelma on jossain.

Vierailija
28.09.2013 |

Vietävästi harmittaa se, että syytetää itsekkääksi :-( Te ette todellakaan tajua, miten helvetisti teen työtä sen eteen, että olisin jossain ajoissa. Jos en ihan aina jaksa riuhtoa täysillä aikataulun kanssa, tulen vähän myöhässä. En mä ketään yksinään missään kahvilassa odotuta, mutta vähän vapaamman oloisiin tapaamisiin relaan joskus.

Koska mun perusolemus on jotenkin vinksallaan ja vihaan kelloa, mä taistelen aina aikataulujen kanssa. Tähän ei ole mitään sellaista "aloita aiemmin" ratkaisua tai "laita vaatteet valmiiksi". Ei toimi, olen reenannut kohta 30 vuotta.

Eli kun onnistun sovitussa ajassa, se on tasan reikä reikä eikä sekunttiakaan aiemmin, on tätä ennen ollut helvetti irti ja selästä valuu hiki edelleen.

Meidän talouden tilanteen tekee hankalaksi se, että miehellä on vielä voimakkaampi ajantajun ongelma. Lisäksi, kun hän huomaa myöhästyvänsä jostain, sen huomaaminen aiheuttaa niin paljon stressiä, että sen kaikki toiminnot hidastuu ihan silmin nähtävänä, lisäksi se siirtelee tavaroitaan niin että ei enää hetken päästä löydä niitä ja etsiessään ei edes näe niitä, kun on jo niin paniikissa siitä että myöhästyi.

Mut joo, itsekkäitä paskoja, ei se muusta voi kiinni olla...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa, tän piti mennä tuonne myöhästelyketjuun, mutta ei mennytkään. No, siihen kuiteskin liittyy...

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan