Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksia kassin tarkastuksesta kassalla

Lyöty lyötyäkin
30.08.2020 |

Kävin yhtenä päivänä kaupassa.
Kassalla oleva nuori mies piteli korvakuullokkeestaan kiinni sen aktivoinnuttua, aivan kuten -80-luvu n leffojen FBI-agentit tekivät
-Näytä kassin sisältö..
Kestokassia käytän.
Kaupassa en tehnyt elättämään niin, että jotakin olisin varastamassa. Ja tämä kerta ei ole ainut.
Onko ulkonäkö noin tärkeä, käytän pipoa aloepician vuoksi. Peruukin tunnistaa ja siksi pipo on huomiota herättävämpi.
Että pitäisikö pipon kanssa olla hieno mekko viimeisen päälle kun käy ruokaostoksilla siivouksen välillä...
Kysyin kuitenkin,pyydettyäni ilmoituksen tehneen korvakuulokkeeseen ihmisen paikalle-että miksi ihmeessä haluaisin pilata luottotietoni varastamalla esim. 24sentin tomaattimurska - purkin...
Koko jono ihmisiä takana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kao teiy calitulsen korkeammalle taholle? Tuosta tulee korcauksia.

Vierailija
2/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"älä unta nää"

Mikäli myyjä alkaa inttämään niin ostokset jää siihen ja seuraava kauppa löytyy kyllä parin korttelin säteeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkistettu sitten aikojen, kun lapset oli pieniä. Portit piippasivat ja kassi tarkistettiin. Ei löytynyt varastettua. Käänsin nurin omat taskuni ja avasin takin. Ei mitään. Seuraavaksi lasten taskut. Pojan 6-v taskusta löytyi rullalle kierrettyä ohutta sähkölankaa. Se aiheutti hälytyksen.

Sovin lapsen kanssa, että sähkölanka jätetään kotiin, mutta niin tärkeä se oli lapselle, että se löytyi porttien huutaessa milloin myssystä, milloin lapasesta, kun ei kerran taskussa saanut pitää.

Muistan hyvin edelleen ihmisten tuijotuksen. Nyt jo kaipaan noita aikoja.

Vierailija
4/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan aina pyytää näyttämään kassin sisällön mutta mitään velvollisuutta ei ole näyttää.  Vartija voi tarkistaa kassin mutta tällöin asiakas täytyy ottaa kiinni (ja tähän täytyy olla painavat syyt, pelkkä "musta tuntuu" ei riitä). Ja silloinkin kyseessä on turvallisuustarkastus, ei varastetun tavaran etsintä.

Vierailija
5/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pyydetty pari kertaa avaamaan reppuni Lidlin kassalla. Eipä siinä mitään, ei minulla ole mitään salattavaa. Olen mielestäni aivan normaalisti pukeutuva, keski-ikäinen mies.

Vierailija
6/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tyhjennän aina kassit hihnalle.

Vierailija
7/7 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tietää kuinka paljon kaupoista viedään tavaraa niin satunnaistarkastukset on mielestäni ok. Toki kassissani on yleensä hikiset koripallovaatteet.