Miehen kiinnostus suurempiin rintoihin
Kertokaas viisaammat mista johtuu etta mies on hiljattain alkanut naljailla minun rinnoista ja jos koskee niin ei todellakaan kihottuneesti vaan lahinna niinkuin yrittaisi saada ne suuremmiksi venyttelee yms. Mulla on aina olleet, ja tulee varmaan olemaankin pienet rinnat, ja mies on asiasta ollut jo reilut kymmenen vuotta tietoinen joten ihmettelen tata akillista kiinnostusta suurempiin rintoihin, kun ei koskaan aikaisemmin ole nayttanyt hairitsevan tai hirveasti kiinnostavan. Suoraan sanottuna alkanut kypsyttaa kun joka kerta on olo kuin lehmalla markkinoilla jonka utareita mittaillaan ja tarkastellaan.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:32"]
Ei kun sä olet se sama satusedän alku, joka joku aika taapäin selitti mm. miten on alfa, ja tiputtaa yh:n kotiavaimet sen jalkojen juureen ja kävelee pois. Sut on tunnistettu.
[/quote]
Olemassaolo on vain havaituksi tulemista. En pidä siis vosuista - pienet rinnat ovat oksevittuvattia ja sopivat pedofiileille - kuten musmilimiehille (pienet kikkelit nääs). Lapsirakkaus ...
Niin ja sitten niitä synnyttäneitähän ei voi panna. Harmi ettei sulla ole muutaman vuoden päästä enää paljon vaihtoehtoja, kun kasvat aikuiseksi. Oikeasti taidat olla äidin tarpeessa, kun mammapalstalla pyörit. Me Ymmärretään sua.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 11:57"]
Niin ja sitten niitä synnyttäneitähän ei voi panna. Harmi ettei sulla ole muutaman vuoden päästä enää paljon vaihtoehtoja, kun kasvat aikuiseksi. Oikeasti taidat olla äidin tarpeessa, kun mammapalstalla pyörit. Me Ymmärretään sua.
[/quote]
Näh, infantiilia lavertelua vain höpsismisi ovat. Pane dildo!
[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 09:11"]
. Jos tälle linjalle lähdetään, niin voisin itsekin alkaa venyttelemään sun penistä."
[/quote]
jaa taas tämä: penis vastaan rinnat. Eikö se emätin olekaan enää vastaava elin kuin miehen penis naisen ruumiissa. Ovatko rinnat nykyisin siis uusi vagina?
Niin no, mun mielestä jos haluaa alentua samalle tasolle ja toisaalta se auttaa usein toista näkemään oman idioottimaisuutensa, on alkaa naljailla miehen vartalosta. Rinta, selkä, hartiat, vatsa, reidet, käsivarret, kasvot ja ehkä mainita, että penis näyttää nykyisin pienemmältä... Jokainen tajuaa, ettei tuollainen käytös todellakaan ole mukavaa eikä niin kohdella omaa miestä, jota rakastaa ja jota ARVOSTAA. Miksi siis olisi hyväksytympää alkaa 10 vuoden jälkeen alkaa valittaamaan naisensa "liian" pienistä rinnoista?
Jos oikeasti haluaa naisen, jolla on tietynkokoiset rinnat, miksi ei ole sellaista etsinyt vaan miksi alkanut suhteeseen naisen kanssa, joka ei kaikilta osin kelpaa? Ja olisiko jo tutustumisvaiheessa pitänyt sanoa, että tyydyn sinuun siksi aikaa, kunnes löydän paremman. Ei terveet ihmissuhteet näin toimi.
Ja oikeasti kun rakastuu ihmiseen, rakastuu juurikin siihen ihmiseen ja ainakin itse pidän mieheni vartalosta, vaikka ei häntä mallitoimiston listoille kelpuutettaisi. Minua itse asiassa on joskus pyydettykin. ;)
Ei kun sä olet se sama satusedän alku, joka joku aika taapäin selitti mm. miten on alfa, ja tiputtaa yh:n kotiavaimet sen jalkojen juureen ja kävelee pois. Sut on tunnistettu.