Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UGGit ostaisitko? Omistatko?

Vierailija
27.09.2013 |

Mua himottaisi ihan hirveesti ostaa ko saappaat, mutta millaset ne on käytössä... meneekö linttaan kävellessä, onko niin lämpimät, miltä ne näyttää?

Oon Australiassa sovitellu niitä ja jäi ostamatta, kun oli muutenkin tarpeeksi kotiin raahattavaa. Nyt yhestä nettikaupasta sais niitä puolella hinnalla....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet oon tilannut australiasta, tykkään

Vierailija
2/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa puoleenhintaan?

Minulla on useammat, ja voisin ostaa parit lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monet ja tykkään tosi paljon! Oon tosin käyttäny niitä lämpimässä maassa, suomen talvessa ei parhaat koska ei kestä vettä kovin hyvin. Lisäks vähä liukjaat. Mutta ah niin pehmeät ja mukavat!!! Ja lämpimät. Tänäänki pidin. 

Niitä väärennetään aika paljo joten itse ostaisin vain luotettavasta nettikaupasta. 

Vierailija
4/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan Bailey Buttonit mediumina ja ovat aivan ihanat! Seuraavaksi osyan vähän pidemmät :)

Pohja kestää erittäin hyvin, lampaannahkaa pitää hoitaa, mutta kympillä saa hoitoaineet mukaan.

Sisäpuolen karva "pakkaantuu" ajan myötä, muttei haittaa käyttöä.

Ovat siis ERITTÄIN lämpimät, käytän syys-talvi kelillä ja pitävät kyllä jalat ilman villasukkiakin lämpiminä :)

Omat ovat 3v vanhat ja vieläkin erittäin siistissä kunnossa.

Suosittelen!

Aidot löytää UGGin euroopan sivuilta ja Stokkalta sesonkiaikaan, myös joistain nettikaupoista Zalandot yms.

Feikkejä en suosittele, ei koskaan tiedä tuppaako ne sulle vaahtomuovipohjaiset, tuhoaa selän :( On se parempi ostaa kerralla aidot niin kestää ainakin.

Vierailija
5/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaan Alanyasta uggit, kun oli niin kivan näköiset. Aidothan ne ei tosin olisi olleet.

Onko noilla uggeilla käytännössä mitään eroa muihin samankaltaisiin PALJON halvempiin kenkiin?

Vierailija
6/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:41"]

Mulla on monet ja tykkään tosi paljon! Oon tosin käyttäny niitä lämpimässä maassa, suomen talvessa ei parhaat koska ei kestä vettä kovin hyvin. Lisäks vähä liukjaat. Mutta ah niin pehmeät ja mukavat!!! Ja lämpimät. Tänäänki pidin. 

Niitä väärennetään aika paljo joten itse ostaisin vain luotettavasta nettikaupasta. 

[/quote]

Jaa vähä liukkaat? Käytännössä niitä ei voi käyttää lumikeleillä liukkauden takia :(

Vierailija
7/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:48"]

Meinasin ostaan Alanyasta uggit, kun oli niin kivan näköiset. Aidothan ne ei tosin olisi olleet.

Onko noilla uggeilla käytännössä mitään eroa muihin samankaltaisiin PALJON halvempiin kenkiin?

[/quote]

No aidot on lammasta myös sisäpuolelta. Mulla on yhdet bailey buttonit ja kahdet Adirondackit, onhan nuo lämpimimmät kengät mitä omistan. Eniten noita Adirondackeja käytän, en ole niin kamalasti tuon "töppösmallin" ystävä. Ja aidoissa Uggeissa on tuettu kantakappi, eivät siis mene linttaan kuten nämä kaikenkarvaiset halpakopiot.

Vierailija
8/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

bootsisale.com myy puoleenhintaan... No onko ne nyt sitten aitoja vai ei...?

-ap-

Vierailija
9/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö "uusissa" ole "liu'un esto" tms?

Vierailija
10/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sellaiset, testasin pihalla ja olin lentää nenälleni monta kertaa. Ne ovat kyllä taivaallisen pehmeät ja lämpimät - kymmenen asteen pakkasessa mulla oli pelkät ohuet sukkahousut ilman sukkia, ja lämmintä piti. Mutta en pysynyt niillä pystyssä ja palautin sitten. Harmitti kyllä, sillä muuten tykkäsin.

Vierailija
11/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaapas nyt viisaammat, että haiskahtaako tuo bootsisale sivusto huijaukselta...? Ainakin jollain googletranslatorilla tehdyt käännökset...

Vierailija
12/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lontoosta omani. Mukavampia talvisaappaita ei ole. Käytän niitä vain kylmällä pakkaskelillä, jalta pysyy lämpimänä vaikka olisi pakkasta enemmänkin. Ei mene aidot littanaan toisin ku feikit.

Vierailija
13/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:59"]

Sanokaapas nyt viisaammat, että haiskahtaako tuo bootsisale sivusto huijaukselta...? Ainakin jollain googletranslatorilla tehdyt käännökset...

[/quote]

Huijaussivusto, domain rekisteröity 5 päivää sitten ja sijaitsee amerikassa.

Vierailija
14/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Adirondackit ei kyllä ole yhtään lliukkaat, pitävät kuin tauti. Niissä on Vibramin kumipohja.

-8

Vierailija
15/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tollasen sivuston ilmiantaa jotenkin? Mä olin hyväuskoisena ihan just tilaamassa sieltä saappaat... Facen mainoksesta bongasin.

Mutta joo, nyt on tullut jo niin paljon myönteisiä kommentteja noista Ugeista, että onhan mun sellaset jostain saatava :)

-ap-

Vierailija
16/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais ikinä! Ihmeen rumia sämpyläkenkiä... Ja kaikki astuu ne aina linttaan. Ja se, että miljoonilla muilla olis samat kengät kuin mulla ei myöskään herätä lämpimiä ajatuksia tuotteesta.

Vierailija
17/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin Australiasta omani. Muistakaa että UGG on kenkämalli, ei merkki. Vähän kuten mokkasiini tai bootsi. (Joo, boot tarkoittaa saapasta).  Fakta on se, että uggeissa voit pitää paljasta jalkaa -25 pakkasessa ja jalka on  lämmin..

Vierailija
18/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten ihmiset kehtaa kulkea niillä. Lämpimät tai ei, mutta hirveän näköiset.

Vierailija
19/19 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tilasin vähän edellisemmat EMU australia -merkkiset.(Olisko maksanut n 220 e)

popot.Ovat myöskin aitoa lammasta sisältä ja ulkoa ja todella lämpimät pakkasella..itsellä kyllä karseen näköset kun likaisset ja oon pitänyt vähän huonosti huolta niistä...mut sisältä karva on ihanan pehmeää parin talven jälkeen ja lämpimät on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan