Te joilta on otettu koronatesti lähiaikoina, kuinka kauan tuloksissa meni?
Kommentit (18)
3-5 päivää sanoivat testiä ottaessa vastausajaksi eilen ja vastaus voi tulla illallakin.
Kolme päivää. Sain tekstiviestin noin klo 21.
Ok kiitos, täytyy vaan jatkaa odottelua. Ehkä tänään illalla voisi tulla siis.
Viime aikoina, ei lähiaikoina. Ohis
6 tuntia. Mehiläisessä kävin Pasilassa.
Käyttäjä35434 kirjoitti:
Viime aikoina, ei lähiaikoina. Ohis
Niin, lähiaikoina tarkoittaa tulevaisuutta.
Kävin perjantaina testissä, mutta vielä ei ole tullut vastausta, vaikka puhuttiin parista päivästä.
Torstaina kävin ja lauantai yönä tuli vastaus, pk seutu
Kävin hus-alueella testissä viime torstaina. Ei ole vastausta tullut vielä.
Perjantaina kävin ja vielä tänään keskiviikkona odottelen tuloksia. Tampere.
Mahtaako olla tällä viikolla minkälainen meininki? Täällä Tampereella nostettiin viikonloppuna kapasiteettia, joten varmaan näytteiden analysoijilla on entistäkin isompi ruuhka. Turhauttaa odotella.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kävin ja vielä tänään keskiviikkona odottelen tuloksia. Tampere.
Mahtaako olla tällä viikolla minkälainen meininki? Täällä Tampereella nostettiin viikonloppuna kapasiteettia, joten varmaan näytteiden analysoijilla on entistäkin isompi ruuhka. Turhauttaa odotella.
Minä kävin Tampereella testissä viime torstaina. Tulos tuli tiistaina eli viidessä päivässä. Maalis- ja huhtikuussa, kun ekat kerrat kävin testeissä, tulokset tulivat 10-12 h sisällä eli saman päivän aikana. Töiden takia joudun käymään testissä suurin piirtein jokaisesta aivastuksesta ja harmittaa, kun noiden vastausten kanssa on mennyt noin surkeaksi.
Tytär kävi lauantaina testissä ja äsken tuli tekstiviesti puhelimeen, negatiivinen tulos.
Nyt pääsee kouluun.
Poika kävi perjantaina ja tulos tuli tiistaina. HUS/Peijas
Viikko sitten
Kävin Helsingin kaupungin testauspisteessä. Sanottiin, että menee 1-5 päivää. Nyt on viides päivä ja tässä odottelen toiveikkaana..
Mua muuten huvitti, kun ohjelapussa edelleen sanottiin, että tulokset tulee samana tai seuraavana päivänä.
Numero 13
Mulla meni viisi päivää. Viikonloppu välissä. Tulokset tuli n. klo21 illalla.