Kuinka vanhalla romulla ajat? Miksi?
Minä aloitan: Nissan Micra 1994. Syy: auto on perheellemme vain kulkuväline. Mies kulkee pyörällä opintoihinsa, minä autolla 15km työmatkan. Säästyneillä rahoilla matkustellaan ja kerätään muuta henkistä pääomaa :)
Kommentit (25)
-04 vuoden ranskalaisella romulla. Ollut mulla uudesta. Jälleenmyyntiarvo olematon, käyttöarvo hyvä. Ei ole juuri nyt varaa uuteen/uudempaan ja joka ikinen päivä tarvitsen autoa eli ilmankaan ei voi olla.
Ajan vuoden 1997 Volvo S40:llä. On ollut mua ennen vain yhdellä omistajalla, joka piti autoa hyvin, kaikki huollot sun muut aina hoidettu ajallaan. Nyt ollut mulla kolmisen vuotta ja on palvellut paremmin kuin hyvin, tykkään tosi paljon.
Toyota Starlet vm. 1996. Ostin käytettynä kolmisen vuotta sitten ja maksoin siitä käteisellä 1000€. Tarvitsin oman auton kulkeakseni töihin. Pieni ja pippurinen. Juuri sopiva mulle eikä syö bensaakaan paljon mitään. Kahdesta katsastuksesta mennyt läpi ilman korjauskehotetta. Ekalla kerralla katsastusmies jopa kysyi, että onko pidetty tallissa, kun on pohja niin hyvässä kunnossa. Tuolla se taivasalla pihalla seisoo. Mutta onni on se, että mieheni osaa ylläpitää ja kunnostaa noita vähän vanhempia autoja. Jää rahaa muuhunkin. Ja onhan se Starlet nyt aika söpökin. <3
1992 passatilla... hyvin toimii.. ei oo uudempaan vara...huollot maksaa jne
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 23:02"]
1989 mersu, toimii moitteettomasti!
[/quote]
autolla ajettu n.800000 km :)