Mun peppu on pieni ja littana
Olen hoikka. Isot perseet on nykyään muodissa niin pitää varmaan salille mennä.
Kommentit (12)
Hyvä on sellainen hoikka ja litteä peppu. Kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
90- luvulla pieni ja littana oli muotia. Kuljin koko 90-luvun pitkissä paidoissa koska iso hanuri oli nolo. En nyt vieläkään osaa nähdä jättimäisiä kankkuja ja reisiä kovinkaan sexyinä. Tulee lähinnä joku pystyyn nostettu eläin mieleen. Kiitä vaan onneasi, että olet hoikka. Kaikkien muotivillitysten perässä ei kannata juosta.
Vahvat pakarat on hyödylliset, pakaralihaksia käytetään koko ajan. Perseen treenaaminen kannattaa aina. Harva sitä jättikokoiseksi saa treenillä.
Se on ihan sun oman valintas. Harrasta liikuntaa, niin saat lihaksia.
Pienet ja littanat pyllyt ovat ihania! Olen itse kiltti ja mukava mies voisinko saada yhteystietosi?
Pakaratreeniä sitten vaan. Kun liikunnan avulla alat tuntea kroppaasi paremmin, saatat alkaa pitämään pyllystäsi vaikka se ei suureksi kasvaisikaan :) T: toinen lättäpylly.
Niin munkin, ja se on ihan ok niin. En ala kroppaani muokkaamaan aina kun ihanteet muuttuu vaan olen mikä olen.
No olen itsekin tyytymätön peppuuni ja farkut eivät näytä hyvältä päälläni. Ap
Suomalainen tyypillinen peppu on pieni ja litteä. Ei olla latinomallisia.
90- luvulla pieni ja littana oli muotia. Kuljin koko 90-luvun pitkissä paidoissa koska iso hanuri oli nolo. En nyt vieläkään osaa nähdä jättimäisiä kankkuja ja reisiä kovinkaan sexyinä. Tulee lähinnä joku pystyyn nostettu eläin mieleen. Kiitä vaan onneasi, että olet hoikka. Kaikkien muotivillitysten perässä ei kannata juosta.