Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tallink harjoittaa ikäsyrjintää bonusjärjestelmässään

Vierailija
30.08.2020 |

Tallink on lopettanut muovisten korttien postituksen helmikuusta 2020 alkaen. Ikäihmiset saavat kortin kuitenkin. Kortin saaminen edellyttää iän todistamista.
"Muutosta suunnitellessamme huomasimme, että yli 65-vuotiaiden suomalaisten keskuudessa älypuhelimen omistajuus on vielä selkeästi matalammalla tasolla verrattuna muihin ikäryhmiin. Tästä syystä annamme yli 65-vuotiaille jäsenillemme mahdollisuuden omasta pyynnöstään saada edelleen muovinen Club One -kortti käyttöönsä.
Jos olet yli 65-vuotias, voit tilata muovisen Club One -kortin itsellesi kirjautumalla Club One -verkkopalveluun ja valitsemalla 'Päivitä yhteystiedot' -kohdasta muovikortin käyttöösi. Tämän jälkeen muovinen Club One -kortti toimitetaan sinulle, kun jäsentasosi kuluva seurantajakso päättyy tai nouset ylemmälle tasolle.
Mikäli sinulla on toimimaton Bronze-tason jäsenkortti, voit pyytää itsellesi uuden ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme tarkemmat yhteystiedot löytyvät täältä."

Kaikilla nuoremmillakaan ei ole mahdollisuutta sovelluksen käyttöön. Puhelimen muisti voi olla liian pieni ylimääräisen sovelluksen lataamiseen tai käyttöjärjestelmä vanhentunut, eikä ihan kaikilla nuoremmilla edes ole älypuhelinta. Tunnen useita tällaisia henkilöitä. Naurettavaa toimintaa Tallinkilta. Sen ymmärrän, ettei muovikorttia toimiteta automaattisesti, mutta ikärajaa en.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut ohjeet? Maihinnousukortti toimii myös kanta-asiakaskorttina tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi