Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen herättäminen suuseksillä?

Vierailija
30.08.2020 |

Haluaisin tehdä niin murulleni, mutta suoraan asiaan meneminen, että mies on vielä unessa mietityttää. Mullahan ei ole suostumusta silloin. Joten pitääkö ensin herättää suutelemalla suulle ja sitten vasta alakertaan? Miten miehet suhtaudutte?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväily ja suukottelu on hyvä jotta havatuu edes vähän. Jos herää mela puolison naamarissa niin saattaa jopa säikähtää ennen kuin tajuaa mistä on kyse.

Vierailija
2/57 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa on herätä näin. Otat asiaa puheeksi, että mitä mieltä hän moisesta olisi. Vaimo on herättänyt monesti myös naimisella. Aamulla kun on kova stondis, niin on hiipinyt satulaan. Se on hienoa herätä noin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ukko siihen herää piankin. Antimennä!

Vierailija
4/57 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä ainakinnuseinnherätellyt ihan suoraan imemällä jos on stondis ollut muutenkin. Sit satulaan kun toinen on herännyt.

Mutta hyvä tottakai puhua asiasta et mitä mieltä on.

Itse kyllä tykkäsin, mutta usein vessa kutsuu heti kun herää niin vähän vie fiiliksiä :D

Vierailija
5/57 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä oli pysyvä lupa herättää noin. Teki sen ihan yhden kerran. Se oli kyllä paras herätys minkä olen saanut.

Vierailija
6/57 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi poliisi råiskaus

Vierailija
7/57 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran 17v aikana saanut...n 20x vihjaissut eukolle tasaisin väliajoin mut eipä toivoo.. meillä ei muutenkaan mene tasan mikään aloite/toisen miellyttäminen

Vierailija
8/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että se on paras tapa herätä, se on aivan ihanaa. Jos olen kuulemma herättyäni usein äreällä tuulella (ns. perseeseen ammuttu karhu), mutta silloin kun herään siihen, että rakkaani hyväilee minua suullaan, niin olen mitä onnellisin ja hyväntuulisin mies vielä pitkän aikaa vaikka vandaalit olisivat kaataneet moottoripyöräni, olisin saanut tonnien mätkyt, tai keittiön hana tulvisi lattialle.

Vierailija
9/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herätessä yleensä virtsahätä....että..jotta....😏

Vierailija
10/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies ei tykkää niin voin tulla joku yö yökylään ja voit herättää mut noin. Aika turha kotona haaveilla moisesta vaikka ehdoteltu ja kyselty on.

Vierailija
11/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se näyttää tykkäävän.. aivan parasta näissä etätöissä just toi, että voi herätä rauhassa ;)

Itse kyllä herättelen silleen suukottelemalla ensin vähän muualta, ettei ihan unenpöpperöstä muna suussa herää.

Vierailija
12/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttää tykkäävän.. aivan parasta näissä etätöissä just toi, että voi herätä rauhassa ;)

Itse kyllä herättelen silleen suukottelemalla ensin vähän muualta, ettei ihan unenpöpperöstä muna suussa herää.

Mä tykkäisin kyllä herätä unenpöpperössä silleen, että mun muna on naisen suussa. Silloin kun näin käy, olen aivan onnesta kankea. 

Vierailija
13/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että se on paras tapa herätä, se on aivan ihanaa. Jos olen kuulemma herättyäni usein äreällä tuulella (ns. perseeseen ammuttu karhu), mutta silloin kun herään siihen, että rakkaani hyväilee minua suullaan, niin olen mitä onnellisin ja hyväntuulisin mies vielä pitkän aikaa vaikka vandaalit olisivat kaataneet moottoripyöräni, olisin saanut tonnien mätkyt, tai keittiön hana tulvisi lattialle.

Ehkä mun sitten ei tarvitse pelätä, että takavuosien vakihoito menee poliisille sen takia, että hänet tuolla tavalla herättelin, etukäteen sopimatta. 

Vierailija
14/57 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kirjallinen suostumus esimerkiksi vuodeksi eteenpäin, niin voit sitten laillisesti yllättää milloin haluat.

Vierailija
15/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kanssa..

Vierailija
16/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Aivan mahtavaa on herätä näin. Otat asiaa puheeksi, että mitä mieltä hän moisesta olisi. Vaimo on herättänyt monesti myös naimisella. Aamulla kun on kova stondis, niin on hiipinyt satulaan. Se on hienoa herätä noin!

Tämä homma toimii meillä myös toisinpäin, eli herätän vaimoa samaan tyyliin joskus. On myös ihan lupa, että töihin lähtiessä saan hellästi tyhjentää paineet ihan panemalla. Usein jos hän nukkuu kyljellään pikku peppu minuun päin, en voi vastustaa kiusausta. Nousen itse polvilleen ja siitä pikaset. Spermat pepun päälle js siivoan jälkeni. Hän kyllä toki herää tähän, mutta on kuulemma ihanaa "olla heräämättä" todellisuus ja unet sekoittuu jotenkin ja hän saattaa saada orgasminkin, vaikka akti olisi ohitse jo. Ei mitään rynkytystä vaan rauhallisia pitkiä ja syviä työntöjä. Ja liukkari on hyvä olla yöpöydän laatikossa, niin ei tarvii sen ihmeemmin sormilla herätellä.

Vierailija
17/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiinsa. Ja kuinka moni mies herättää vaimonsa näin????..... Okei juu varmaan tosi monikin mut miks näitä keskustelunaloituksia on aina vain näin päin?????? Tää palsta synnyttää tosi epätasapainoisen kuvan parisuhteista!

Vierailija
18/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahah, no, yksi säännön vahvistava poikkeus tuli yhtä aikaa kun kirjoitin viestiäni, mutta silti ALOITUKSET keskittyy ihan järjestään miesten mielitekoihin, toiveisiin ja puutteessa oloihin ja naisten kyselyihin, miten saisivat miehensä nauttimaan enemmän ja miksi en kelpaa miehelleni. Paria säännön vahvistavaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Vierailija
19/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä se onni kauaa kestä, ihan kohta on taas miehellä taas vaan itsekkäät vaatimukset mielessä, ja sitä enempi mitä enemmän seksihoitoja saa! Sitten vasta alkaa käytös parantua kun nainen kohtelee miestä kuin ilmaa!!

Vierailija
20/57 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä se onni kauaa kestä, ihan kohta on taas miehellä taas vaan itsekkäät vaatimukset mielessä, ja sitä enempi mitä enemmän seksihoitoja saa! Sitten vasta alkaa käytös parantua kun nainen kohtelee miestä kuin ilmaa!!

Oot hauska, Pidä toi.