Naiset. Minkä verran saatte huomiota baarissa?
Silloin harvoin kun käyn baarissa saan aina kehuja. Miehet tulevat juttelemaan ja kehuvat kauniiksi. Kaiken ikäiset miehet, nuoret ja vanhat. Olen 40. On kyllä ihanaa, mutta joskus todella ärsyttävääkin kun haluaisi olla vain ja pitää hauskaa eikä hae seuraa.
Millaisia kehuja/huomiota saatte?
Mulla yleisimmät:
-Olet todella kaunis
- Baarin kaunein nainen
- Sulla on kaunis hymy
- Ja jos tulee puhetta iästä, eivät usko mua niin "vanhaksi"
Tiedän, että osa on vaan tätä höpöhöpöä, mutta onhan se kiva saada kehuja. Millaisia te saatte?
Kommentit (23)
En ole koskaan käynyt baarissa. Pelkkiä haukkuja saisin jos menisin. Miehet haukkuvat minua muutenkin.
En mitään huomiota. Kukaan ei tule juttelemaa. T. Nainen kohta 47v.
Yleensä olen miehen kanssa liikkeellä niin harvoin tuntemattomat tulee mitään ulkonäöstä sanomaan. Muutaman ikimuistoisen kerran mua on tosin luultu maksulliseksi naiseksi, silloin en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa.
Ei ollenkaan minkäänlaista huomiota.
En käytännössä ollenkaan. Jos yritän jutella, oli mies tai nainen niin eivät vastaa, pakenevat tai käskevät häipyä.
Siksi en ole käynytkään yli 10 vuoteen.
Miksi maksaisin itseni kipeäksi kun voin yksin juoda kotonakin
Riippuu, mitä olen laittanut päälle. Jos on mahdollisimman löysä paita, en ole meikannut ja muutenkin olo tuntuu väsyneeltä, en saa juuri mitään huomiota. Jos taas olen pukeutunut vartalonmyötäisesti, olen meikannut ja olo on vilkas ja iloinen, saan töniä miehiä kauemmaksi.
En tiedä kumpi on kurjempaa.
Ne, jotka eivät saa koskaan mitään huomiota, mistä luulette johtuvan?
Toisaalta, jos on liian kaunis, luulen, ettei moni silloinkaan uskalla lähestyä. Ehkä kännissä.
No harvemmin kehutaan, mutta usein tullaan juttelemaan.
En saa huomiota osakseni eikä kukaan tule juttelemaan.
N43
joo, eipä mullekaan ole tuollaisia tultu puhumaan. Korkeintaan valomerkin jälkeen ne viimeiset seuraa vaille jääneet humalaiset miehet tulevat puhelemaan kun muutakaan tarjontaa ei enää ole.
Pyöreä nolla, ja jos saankin huomiota se on siltä baarin haisevimmalta, rumimmalta läskiltä,, eli pyöreä nolla
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka eivät saa koskaan mitään huomiota, mistä luulette johtuvan?
Toisaalta, jos on liian kaunis, luulen, ettei moni silloinkaan uskalla lähestyä. Ehkä kännissä.
Se rumuus kai se, ja olemattomat rinnatkin voi vaikuttaa? Koska olen ollut hyvin laiha, joten ei nyt ylipaino ainakaan.
Mulla muuten on käynyt niin parikin kertaa että joku änkyräkänninen tulee kohdalle, huojuu siinä jonkin aikaa ja ilmeisesti yrittää saada harittavat silmänsä tottelemaan. Ja jatkaa matkaansa muutaman minuutin kuluttua.
Joka kerta joku tulee juttelemaan tai taputtelemaan pyllyä.
Joo on hyvä pylly, ja hyvät tissitkin, mutta muuten en ole kaunis.
Saan huomioita.
Hyvin samantyyppisiä kehuja kuin ap.
Viimeksi kun kävin baarissa niin kolme miestä yritti pokailla ja toinen toistaan kivempia kehuja kuulin. Lisäksi yksi nainen tuli luokseni ja sanoi että olen älyttömän kaunis.
N38
Riippuu miten olen laittautunut. Nykyisin olen mieluummin huomaamaton, joten en viitsi hirveästi meikata tai pukeutua huomiota herättävästi. Nuorempana tykkäsin huomiosta ja siitä, että miehet tuli juttelemaan, mutta nykysin oon mieluiten omalla kaveriporukalla ja haluan käydä tiskillä ilman, että heti joku mies tulee juttusille.
N33
Multa mies tuli kysymään onko mulla märkä pimppi.Hämmennyin enkä osannut vastata ja mies lähti muualle.
Olen perusruma nainen ja ainoita kehuja on tullut siitä, että minulla on kuulemma hyvät t issit (nuorena pisin aika paljastavia kuteita yökerhossa) mutta esim kukaan ei ole koskaan kehunut silmiä tai muuten ulkonäköä :/
RBF pitää huolen ettei tule puhumaan.