Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeinkin plussa Clomien avulla!!!

27.09.2013 |

Haluaisin kuulla muilta Clomien käyttäjiltä kokemuksia clomi raskauksista, kuinka kauan yritystä oli kunnes plussa tuli tai voi laittaa vaikkei sitä plussaa olisikaan vielä tullut! :) ihan vaikka tuntemuksia, toiveitä, unelmia, mitä vain..

Itsellä PCO ja takana yritystä 3,5 vuotta, kunnes sain Clomit ja toisesta kierrosta tuli viimein se plussa tauluun, itsellä vielä hyvinkin alussa mutta kaipaan muiden mielipiteitä ja omia kokemuksia tueksi :)

Kommentit (6)

1/6 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen saman ikäisiä kun sinä jos tuo on syntymävuosi sun nimimerkissä :) yritystä on nyt 2 vuotta... Söin alussa clomeja ja sitten tehtiin pari inssiä, mutta ei tapahtunut mitään. Ollaan ivf-jonossa, mutta vähän aikaa sitten tapahtuikin luonnollinen tärppi, joka meni kyllä heti kesken. Minulla olisi Clomifeniä vielä reseptillä, mietinkin että viitsinkö vielä kokeilla jossain kierrossa...

Olitko ehtinyt moneen kiertoon syödä Clomeja?

2/6 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Maijanen!

jep, täytän helmikuussa 25 :)

Clomeja olin ehtinyt syödä vain 2 kiertoa, kun tärppäsi :) Tuohan on kuitenkin hyvä juttu kun luonnollinen tärppi tapahtui :) Sehän voi olla että kehosi on nyt valmiimpi pitämään se myös sisällä, joten kannattaahan sitä kokeilla :) monesti käy niin että keho ei aluksi hyväksy uutta tulokasta :( toinen kerta varmaan jo kertoo enemmän :) paljon paljon Plussatuulia sinulle! :) tulehan kertoilemaan tuntemuksista kun olet aloittanut ja tuloksia :) jännäillään yhdessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei! 

Täällä yksi clomifenien avulla raskautunut! Yritystä takana 2 vuotta jolloin meni kesken vk 8. Olen tosiaan 22-vuotias nainen jolla kohdunkaulan solumuutokset selätetty kertaalleen. Yhden kierron verran kerkesin koittaa clomifenejä kun plussa tuli. Soopeli89 mitäs teille kuuluu? :)

4/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo oikein hyvää :) viimeiset 4 viikkoa on ollut aika huonovointista aikaa, mutta pikku hiljaa pystyy jo alkaa raskaudesta nauttimaan :) mahan turvotus, närästys ja hengenahdistukset vei kyllä voimat ihan nollaan ja välillä jo tuntui että voi ku ei oliskaan raskaana niin voisi nauttia elämästä ilman näitä kurjia oireita, mutta paremmalta näyttää, nyt jo jaksaa nousta jopa sängystä :) Itellä menossa nyt 18+4 :) kyllä se hassulta tuntuu kun yritystä oli meilläkin takana jo 3,5 vuotta ja sitten yhtä äkkiä onkin tulossa äidiksi, vaikka uskon olin jo heittäny monet monet kerrat :) ihanaa kun on muillakin onnistunut clomien avulla, mites siellä pärjäillään Nannuskapannu? :)

5/6 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei! Täälläkin päästy jo neljännelle kuulle eli nyt 14+4 :) Joo sama mulla että raskausoireet ollu kamalia eikä helpotusta näy. Tänäänkin sain kauniita verenpurkaumia naaman täyteen kun töissä innostuin oksentamaan ;> Minäkään en ole vielä tottunut ajatukseen että tässä nyt tosissaan ollaan siinä tilassa mitä niin hartaasti ollaan toivottu <3

6/6 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, Tuo on kyllä inhottavaa ja yritäppä siinäö sitte nauttia raskauden tuomasta "henkusta", ja paskat.. mulla ei mitään hehkua ole tähän päivään mennessä näkyny :D mulla oli alussa helppoa pahoinvoinnin kanssa, mutta nyt se vasta on pari viikkoa ollut ihan järkyttävä, mutta ennemmin se kun turvotus ja hengenahdistus :) mun hehku tulee vasta sitte ku saan synnärillä vauvan syliin, siitä oon ihan varma :D täytyy kyllä myöntää että vaikka olis kuin vaikeaa niin on tää silti ihanaa! <3 Aika juoksee ihan älytöntä vauhtia ja niin ihana tunne kuin se onkin nyt jo se maaginen 2014 vuosi, eli voi sanoa, että meijän vauvat syntyy tänä vuonna :D <3 <3