Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huomauttaa ulkonäöstäni

Vierailija
30.08.2020 |

Meillä on ollut aikaisemmin riitaa mieheni kanssa siitä että hän on paljon katsellut tai no töllänyt muita naisia julkisilla paikoilla.

No mies on sanonut muutaman kerran minulle suoraan että olisi kiva jos joskus pukisin jotain tyylikästä, tai seksikästä päälleni tai vaikka meikkaisin ja panostaisin enemmän ulkonäkööni niinkuin joskus aikaisemmin.

Minulla on ollut paljon työ kiireitä ja pieni lapsi pyörii jaloissa. Myönnän sen että en ole kauheasti ehtinyt panostamaan ulkonäkööni.
MUTTA nyt kun ihan omasta halustani innostuin tilaamaan netistä uusia tyylikkäitä vaatteita ja olen nyt enemmän meikannut ja laittanut hiukset kuntoon niin...
Miestä ei näytä kiinnostavan tippaakaan..
Ei kehu eikä sano oikeastaan mitään jos olen panostanut ulkonäköä varten.
Jotenkin tunnen itseni tyhmäksi ja ei haluttavaksi.
Jos mies on kovasti toivonut että panostaisin ulkonäkööni ja tykkäisi asiasta kuulemma hirveästi, mutta sitten kun panostan niin ei reagoi mitenkään, ei huomioi, eikä kehu ei mitään.
On niinkuin ennenkin sillon kun en ehtinyt ulkonäkööni niin paljon panostamaan.

En ymmärrä mitä teen väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tietää sen että olet muutenkin todella kaunis ja nyt kun olet vielä enemmän panostanut ulkonäköösi niin pitää sitä uhkana.

Vierailija
2/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella tylysti tehty mieheltäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut muita ongelmia kun tuo että miehesi on kyylännyt muita naisia julkisilla paikoilla? Ehkä miehesi haluaa että saa sinulle huonon itsetunnon ja et pitäisi itseäsi kauniina.

Että tekisi tahallaan kiusaa sinulle. Ole tarkkana.

Vierailija
4/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun minun miekkoseni eivät ymmärrä yhtään että miksi laittaudun kauppaan XD. Ja meikkiäkään en kuulemma tarvitsisi :333333 hehe!

Vierailija
5/5 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä aloittajan kertomus kerro yhtään mitään. Tietenkin jos mies on kiinnostunut alkujaan ihan erilaisesta ihmisestä, ja nyt aloittaja kulkee pieruverkkareissa tukka rasvassa niin onhan kyseessä ihan eri ihminen.

Mutta haukkukaa nyt mies maanrakoon, niinhän tämä aina menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän