Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tullut :(

Vierailija
26.09.2013 |

Tapasin baarissa miehen, ja vein kotiin. Seksi oli hyvää ja molemmat tunnuttiin nauttivan, mutta mies ei tullut.. Minä puolestani sain 4 kertaa. Tuli ihan huono omatunto ja sanoinkin siitä miehelle. Hän ei ollut moksiskaan ja sanoi niin tapahtuvan usein jos on ottanut vähänkin alkoholia. Halusi jatkaa minun tyydyttämistäni ja vakuutteli että kaikki on hyvin. Tapaamme nyt uudestaan huomenna ja aijon todellakin korvata tämän hänelle. Hämmennyin ihan kun koskaan ei ole kenellekkään käynnyt kanssani näin.. Onko yleistä? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tuu jos oon ottanut.. Normaalia se kai on!

Vierailija
2/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes oli itsetyydyttänyt ennalta joitakin tunteja aiemmin, jotta ei laukeaisi liian nopeasti. Pelkäsi laukeavansa nopeasti ja halusi välttää sitä. Hänelle oli tärkeämpää se miltä sinusta tuntuu kuin oma orgasmi. Ihan ok. Älä murehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisyydestä en tiedä, mutta nyt olen itse tapaillut miestä joka ei meinaa millään tulla. Olenko saanut hänet laukeamaan kerran. Itseäni asia harmittaa suuresti, sillä nautin kun mies saa. Usein loppuu kunto kesken, ja miehellä edelleen lipputanko pystyssä. Ja nyt en meinaa mitään parin minuutin pikapanoja vaan pitkiä aikoja.

Vierailija
4/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleistä. mikä velvollisuus miehellä on tulla joka yhdynnässä?

Vierailija
5/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään velvollisuus ole, mutta tuntuuhan miehistäkin pahalta jos nainen ei tule. Oletan asian olevan oikeasti ok hänelle, sillä hän oli se joka ehdotti uutta tapaamista. Ihmetytti vaan. Huomenna selvin päin ;)

-ap

Vierailija
6/14 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös esim. mielialalääkkeet voi estää huipun tai hankaloittaa sinne pääsyä.

Vierailija
7/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitähän voi olla vaikkapa...

- alkoholi

- vääränlainen esileikki/esileikin puute

- jännitys

- lääkitys

- masturbointi ennen treffejä jottei laukeaisi jo reisille

- kumin käyttö

- väljä pillu

- hänelle syystä tai toisesta sopimaton kiihotus/riittämätön kiihotus...

Eli onhan noita. Uutta yritystä  vaan kehiin ja paremmalla onnella :)

Vierailija
8/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia oli nautittu puolin jos toisin, esileikkiä oli lähinnä taksimatka meille (eli puutteellinen), jännityksestä ja lääkityksestä en tiedä, tuskin oli masturboinnut kun tosiaan baarista yhdessä lähdettiin, eikä käynnyt minut tavattuaan vessassa, kumi ei kuulemma haitannut, lapsen sain reilu vuosi sitten ja mietin tota väljyyttäkin mutta se ei kuulemma tuntunut (kehui siis pilluani), viimeisestä kohdasta en myöskään osaa sanoa, ei ainakaan valittanut tai maininnut asiasta..

Vierailija
9/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika? Hanki kokemusta miehistä ja parisuhteesta. Ensinnäkin on aivan inhimillistä ja tavallista, ettei mies pysty tulemaan humalassa pokaamansa naisen kanssa. Sekin on yhtä normaalia, ettei mies pysty tulemaan parisuhdekumppaninsa kanssa otettuaan alkoholia.Eivät kaikki naisetkaan pysty, en minä ainakaan.

Vierailija
10/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten synnyttänyt ja nyt jo baarissa pokaamassa vieraita miehiä???

Vierailija
11/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks se jätkä helsingistä ja nimi alko M:llä? ;D

Vierailija
12/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan mies nyt sano, että löysä on? Tietenkin ne kehuu kun se ns. kuuluu asiaan. Vai luuletteko oikeasti olevanne kaunein miehen koskaan näkemä nainen jos se niin sanoo? Tai maailman kaunein jos se niin väittää? Hei kamoon :D

Vierailija
13/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 00:20"]

Vuosi sitten synnyttänyt ja nyt jo baarissa pokaamassa vieraita miehiä???

[/quote]

mitä sitten? luuletko ettei naisia paneta? itse en ole viikkoakaan ilman kyrpää.

Vierailija
14/14 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen usein tapahtuva masturbointi saattaa joillakin "kovettaa" vehkeen niin että normaali naisen värkki ei saa tulemaan. Joillekin pitään yhdynnän päätteeksi kääsin veivata rojut ulos.

Minun mieheni on hyvä esimerkki herkästi tuntevasta miehestä,koskapa ei ole koskaan eläissään masturboinut(älä kysy miksi). Se niin söötti kun se aina hehkuttaa kuinka taivaallista ja ihanaa se rakastelu on.Onneksi on tullut ikää ja osaa jo pitkittää yhdyntää.