Kuinka paljon maksaisitte Hästens sängystä jolla on vielä yli puolet takuuajasta jäljellä?
Sänky siis 12 vuotta vanha mutta takuuta jäljellä lähes 13 vuotta. Olisiko -60% uuden hinnasta teille ok hinta?
Kommentit (34)
Eikös nuo uutena maksa joku 8000- 10000 e? Tai enemmän?Eli monta tonnia vielä meinaa ap saada 12 vuotta vanhasta...?No kannattaa kokeilla, mutta epäilen.
Uusia hyviä sänkyjä saa tonnilla, joten en tiedä kuka maksaisi tuollaisia summia käytetystä.
Vierailija kirjoitti:
no ap. etkö ymmärrä lukemaasi.
minä en tarvitse sänkyä milloinkaan. mihinkään.
etkö ymmärrä. että on muitakin tapoja nukkua. kuin sängyssä.
siis selkokielellä. ei kaikki nuku sängyssä. eikä heillä ole edes sänkyä. jokohan meni perille asia.
Hölmö jankkaaja!
Mulla on Hästens, mutta silti en käytettyä ottaisi. Sänky on niin intiimi juttu, että en haluaisi.
Laita ruutusängystä Toriin tai Huutonetiin ilmoitus. Muista korostaa, ettei kuukautistahroja.
Myyn Teema-astiastoni vastaavalla lisätiedolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Hästens, mutta silti en käytettyä ottaisi. Sänky on niin intiimi juttu, että en haluaisi.
Ilmeisesti et voi myöskään nukkua hotellissa tai vuokramökillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiersin vuosia sitten maailmaa ja hotellin tai majoituspaikkojen sängyt inhottivat minua. Inhottavat edelleen.
Singaporessa asuin kiinalaisalueella ja lakanan läpi näkyi musta verkko. Kurkistin ja koko sänky peittyi pitkiin mustiin hiuksiin. Yäk.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Hyse on aidosta Hästensistä, ei siis mistään halvasta runkopatjasta. Ehkä et ole tutustunut tuotteeseen.
ap
Tunnen tuotteen, mutta ongelma onkin että sänky ollut sinulla käytössä. Luotan Hästänsin laatuun, mutten luota sinuun.
Torissa näyttää olevan alkaen 50€ myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia. Kukaan ei halua kotiinsa hotellin tai vuokramökin käytettyä sänkyä.
Hah, voisin ihan hyvin ottaa hotellin käytetyn sängyn (no koska NE ovaat hyviä, sen sijaan AP:n sängystä ei ole tietoa...).
AP:lle: et kerro kokoa etkä ominaisuuksia nämä nyt vähintään pitäisi olla tiedossa. Itselleni lisäksi mm. jalkojen korkeus olisi erittäin oleellinen asia. Näkemättä ja tietämättä mitään tarjoan kotiin tuotuna (PKS) 60 euroa!
Miksi ei tunneta Hästensia? Kyllä meillä on sellainen ollut ja tunnetaan hyvin. Mutta käytettyä en ota ilmaiseksikaan. En Hästensiä enkä muutakaan .
Polttopuiden arvon verran ..
Zinc