Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjakeskustelu: turhat lahjat!

Vierailija
26.09.2013 |

Millainen on mielestäsi turha lahja? Ajatus on toki tärkein, ja lahjanantajalla voi olla heikko rahatilanne, mutta jos mietit asiaa rehellisesti - millainen lahja on parasta jättää kaupan hyllylle?

Mikä on näistä mielestäsi turhin lahja:

- kuvioitu keittiörätti (ostettu esim. sisustuskaupasta)

- kynttilä

- teepaketti

Itse en ole varsinaisesti saanut mitään ihan turhaa lahjaa, mutta joskus miettii, että kyseinen lahja olisi sopinut paremmin jollekin toiselle ihmiselle. Kynttilät ovat kauniita, mutta koska en niitä monestikaan polta, jäävät ne monesti pölyttymään kaapinreunoille. Joku himopolttaja puolestaan olisi ihan onnessaan niitä saadessaan.  Jopa keittiörätillä on siis omalla kohdallani enemmän käyttöä. Tosin en itse uskaltaisi antaa toisille sellaista lahjaksi. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo kolme ovat aika hyviä. Tosin ölen saanut myös mielestäni rumia kynttilöitä, jotka ovat menneet heti kiertoon

Vierailija
2/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista kaikki ovat toisen ostamina turhia, koska haluan valita ihan itse millaisia kynttilöitä, rättejä ja teetä käytän huushollissani. Aivan kauhistus ovat kaikki vähänkään tuoksuvat kynttilät, esim. PartyLitet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle turhia olisi esimerkiksi koriste-esineet. Muutenkin niitä antaessa pitäisi aika tarkkaan tietää saajan maku...

Mutta mä ottaisin ihan mielelläni vastaan jotain herkkuja, tai sitten vaikka VESSAPAPERIA :D sitähän tarvii aina!

Mutta en saa lahjoja, niin ei tarvitse siitä stressata.

Vierailija
4/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin iloinen noista kaikista. Varsinkin tee ja kynttilät kelpaa. Mulle nyt on ihan sama millaiset kuviot rätissä on joten käyttöön sekin tulis.

Vierailija
5/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilä olisi meille turhin.

Kaikki koriste-esineet kannattaa jättää kauppaan.

Vierailija
6/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ehdotuksista keittörätti olisi mieluisin lahja. kynttilät ja teepaketit jäävät käyttämättä. keittiöratin sijasta kukkakimppu olisi ihan kiva.

Vierailija
7/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia lahjoja ovat jo mainittujen lisäksi myös pannulaput ja patakintaat. En myöskään halua mitään ripustettavaksi tarkoitettuja mobiletyyppisiä härpäkkeitä, saati tuulikelloa.

Vierailija
8/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha avaus.

Vierailija
9/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas pannulaput ja patakintaat kelpais hyvin. Ne aina käytössä nuhjaantuu, muttei tuu ite ostettua uusiakaan, joten kiva, jos saa lahjana.

Ap:n listalta mulle kävis kaikki. Samoin tykkään jostain vähän "hienommasta" keksipaketista, pähkinäsekoituspussista tms. pikkusyötävästä, joka säilyy ainakin jonkin aikaa. Kahvikin käy, jos on mutteripannuun sopivaa jauhatus.

Turhia on koriste-esineet tai liian erikoiset ruuat - tyyliin chilimansikkapiparit tai jotkut ihmeelliset maustekastikkeet.

Vierailija
10/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lahjoja, mutta jos joku haluaa välttämättä jotakin antaa, niin ap:n huonot vaihtoehdot ovat ihan ok.

Vierailija
11/11 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nuo eivät ole ainakaan meillä turhia lahjoja. Tosin  lahjaksi saatuja teepaketteja olen itse pistänyt eteenpäin kiertoon koska en välitä mustasta  tai vihreästä teestä juurikaan enkä edes yrttiteestä, jossa mustaa teetä mukana. Toki vieraat noita jonkin verran kuluttavat mutta eivät kovin isoja määriä kuitenkaan niin olen usein sitten kierrättänyt. Kynttilöitäkin on meillä paljon kaapeissa odottamassa, että joskus poltettaisiin mutta ajattelen silti ne ihan ok lahjoina.

Paras noista musta olisi hyvä yrttitee tai sitten tiskirätti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän