Olisi ihanaa rakastua.
Niin.. Olisi niin ihanaa rakastua! Olen suhtees ja meillä omat kodit. Ollaan oltu yhdessä n15 vuotta, mutta mies ei ymmärrä lämmön päälle, elikkä ei koskaan lämpimiä kosketuksi, ei pusuja, saatika suudelmia.. Hän on vaan sellainen:-).. Kiva luonne, paitsi kun otta liikaa alkoholia. Mutta olen elämässäni kokenut rakkautta ja niin minä sitä taas kaipaisin.. Olen hauskan näköinen 56vuotias nainen.. Kaikki muut asiat ok.. Mutta näinkö meinaan kiikkustuoliin lähteä.. Ilman lämpöä? Onko täällä muitakin jotka kokevat samaa..? Ero tuntuisi varmaan kamalalta, mutta siitähän ehkä aukeisi uusi ovi.. Vai🙄?
Kommentit (4)
Olitko kauankin yhdessä ja minkä ikäinen olet? Kysyy, kysyjä joka alkuperäisesti tätä kysyy..
Vierailija kirjoitti:
Olitko kauankin yhdessä ja minkä ikäinen olet? Kysyy, kysyjä joka alkuperäisesti tätä kysyy..
3 vuotta. On lyhyt aika suhteessa sinun kokemukseesi. Äitini oli myös isäni kanssa 12 vuotta naimisissa, ja erosi. Voi myös nykyään paljon paremmin. En halua kertoa ikääni, mutta älä jää suhteeseen, josta et saa haluamaasi. Vuodet vierii. Mieti asiaa.
Kyllä. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi. Minäkin erosin juuri, paras ratkaisu ikinä!