Paras pituus miehelle
Kommentit (18)
180 on hyvä. Pitkillä on kaikenlaista vaivaa ja lyhyillä itsetunto-ongelmia.
185-190 cm. Tämä sen takia, että ise olen pitkä. Miehen tulisi olla n 10 cm pidempi, jotta voi käyttää korkoja, mutta ei sen pidempi, jotta takaapäin naimnen seisaaltaan onnistuu.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:46"]
185-190 cm. Tämä sen takia, että ise olen pitkä. Miehen tulisi olla n 10 cm pidempi, jotta voi käyttää korkoja, mutta ei sen pidempi, jotta takaapäin naimnen seisaaltaan onnistuu.
[/quote]
Mun miehestäni on hienoa, kun olen korkeissa koroissa häntä pidempi (koroitta vähän lyhyempi). Hän kuulemma on ylpeä, kun on saanut mallimittaisen naisen. Olen hoikka, joten en ylitä miehen mittoja leveyssuunnassa.
Juuri se pituus mikä tulee on hyvä, sama naisilla. Jos on muuten mukava ja asiallinen, niin kavereita ja ystäviä löytyy kyllä. Onneksi meitä on erilaisia ja eri kokoisia!
Aika hauska: Miehen tulisi olla n 10 cm pidempi, jotta voi käyttää korkoja:DDD
Kyllä miehillekin on korkokenkiä ja piilokorkoja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:52"]
Aika hauska: Miehen tulisi olla n 10 cm pidempi, jotta voi käyttää korkoja:DDD
[/quote]
10 cm pidempi kuin mikä? Sitä ei sanottu.
Siis ihmisen pituus! Siitähän tässä ketjussa puhuttiin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:51"]
Juuri se pituus mikä tulee on hyvä, sama naisilla. Jos on muuten mukava ja asiallinen, niin kavereita ja ystäviä löytyy kyllä. Onneksi meitä on erilaisia ja eri kokoisia!
[/quote]
Lyhvit miehet ja pitkät naiset (över 175) kärsivät turhia komplexeja.
Mies voi olla 195 niin kuin ¨kaikkien ihailema Usai Bolt. Kuitenkin suurin osa suomalaisista miehistä on reilusti alle tämän, keskimitta 178 cm.
175cm on paras. Yleensä about tuon pituiset miehet on sytyttänyt. En ole koskaan innostunut pitkistä miehistä, mutta paljoa alle tuon 175 ei saa olla. Tosin juuri sellainen mulla on. Oma mies on hikiset 172cm ja sen vieressä on vaivaantunut olo korkkareissa. Itse olen 168cm.
180 cm. Ryhdikkäästi kannettuna, eikä mikään runkkarinörtin ryhti.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 16:46"]
[/quote]
Mun miehestäni on hienoa, kun olen korkeissa koroissa häntä pidempi (koroitta vähän lyhyempi). Hän kuulemma on ylpeä, kun on saanut mallimittaisen naisen. Olen hoikka, joten en ylitä miehen mittoja leveyssuunnassa.
[/quote]
Miksi miinuspeukku? Onko miehelläni väärä mielipide?
Itse olisin mielummin hieman lyhyempi. Ei vaivaisi tuo selkä niin paljon ja lihakset näkyisivät paremmin. Olen 188, joku 182 olisi hyvä.