Miehen lapset
Minä en halua lapsia ja rakastan elämääni miehen kanssa tällaisenaan.
Miehellä on kaksi lasta edellisestä liitostaan, he ovat luonamme joka toinen viikonloppu. Ne viikonloput ovat olleet enimmäkseen omaa aikaani. Toki tervehdin lapsia ja syömme yhdessä ja mikäli lähdemme jonnekin, esim uimaan, menemme yhdessä. Mutta muutoin kotona en jaksa sitä menoa tai pelejen pelaamista missä kokoajan joku ulvoo kun on hävinnyt jne. Mies saa viettää aikaa lastensa kanssa ja minä lepäilen, lueskelen, katselen makuuhuoneessa ohjelmia, hoidan koirat ym. Järjestely on ollut hyvin toimiva.
Tämä oli pelin henki alusta alkaean koska mies tiesi että minä nautin lapsettomasta elämästä ja oli istekin siitä huojentunut koska ei halua enää lisää lapsia. Nyt mies on kuitenkin alkanut valittaa siitä etten auta ja kokee olevansa lapsivkonloppujen jälkeen ihan poikki. Tänään hän lähes suuttui kun minä jäin nukkumaan kun hän nousi toisen lapsen herätessä klo6 aikaan ylös.
Ymmärrän kyllä että aamuheräilyt kiristävät hermoja ym mutta minusta minulla on oikeus viettää ”eri tahtista” elämää joka toinen viikonloppu, koska hän on itse lapsena hankkinut ja tämä on ollut alusta asti selvä diili.
Nyt ahdistaa kun tuntuu, että minusta leivotaan väkisin äitipuolta ja lapset tuovat eripuraa meidän muuten toimivaan suhteeseemme.
Kommentit (28)
Voitko lähteä lapsiviikonloppuna vaikka reissuun kavereidesi kanssa?
Minä haluan. Minä minä. Huomaa että on lapsellinen lapseton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä: olen ihminen ja minulla on haluja siinä missä sinulla ja meillä kaikilla muillakin. Minä olen nainut miehen kenen lapsille annan talon viikonloppuisin ja heillä on talossa huone heille sisustettuna 100% ajasta.
Se on aivan riittävä investointi minulta lapsiin joita en itse halua. Ja kyllä, tässä maassa on täysin sallittua olla vapaaehtoisesti lapseton, kaikkien ei tarvitse haluta samanlaista elämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä: olen ihminen ja minulla on haluja siinä missä sinulla ja meillä kaikilla muillakin. Minä olen nainut miehen kenen lapsille annan talon viikonloppuisin ja heillä on talossa huone heille sisustettuna 100% ajasta.
Se on aivan riittävä investointi minulta lapsiin joita en itse halua. Ja kyllä, tässä maassa on täysin sallittua olla vapaaehtoisesti lapseton, kaikkien ei tarvitse haluta samanlaista elämää.
Ap
Aamen.
Aika hälyttävää että mies ei jaksa lapsiaan paria päivää. Voithan ehdottaa hänelle siihen perheneuvolaa tms.
T. Eräs äiti
Älä ota miestä jolla on lapsia jos et halua lapsiperhe-elämää.