Kerro joku sinun ja lastesi yhteinen inside-juttu tai hauska tapa!
Mä menen välillä 12-vee pojalle kylään, eli hänen nukkumaan mennessä änkeän viereen pötköttelemään ja jutellaan siinä sitten päivän tapahtumista tai muuten jostain mitä lapsella on mielessä. Välillä hän pyytää sitä itsekin. Viimeksi tänään kehui kuinka kiva äiti olen että jaksan olla kiinnostunut hänen tekemisistään :) Tästä täytyy nauttia vielä kun voi, alkaa tuo teini-ikäkin jo puskemaan välillä...
Kommentit (8)
Kesällä kävimme 9v pojan kanssa yöuinnilla ja saunassa kahdestaan. Se oli meidän juttu, johon hän ei muita halunnut mukaan.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 00:02"]
Mä menen välillä 12-vee pojalle kylään, eli hänen nukkumaan mennessä änkeän viereen pötköttelemään ja jutellaan siinä sitten päivän tapahtumista tai muuten jostain mitä lapsella on mielessä. Välillä hän pyytää sitä itsekin. Viimeksi tänään kehui kuinka kiva äiti olen että jaksan olla kiinnostunut hänen tekemisistään :) Tästä täytyy nauttia vielä kun voi, alkaa tuo teini-ikäkin jo puskemaan välillä...
[/quote]
minusta jotenkin pervotapa... yök!
Pidämme nenästä kiinni ja sanomme mökkireissumme alussa: "Hyväd madkustajad derveduloa audomadkallemme Joensuuhud..." lentoemäntätyyliin.
Puhumme viroa vaikka kumpikaan ei osaa sitä yhtään;-)
Mä "puhun" eri eläinten "äänillä", omien lemmikkien tai vaikkapa tienpientareella istuvan variksen. Elukat puhuvat yleensä vähän tyhmiä tai mitä sattuu-juttuja, ja viljelevät puujalkavitsejä, mutta lapsista tämä on hulvatonta.
Kun kontrollifriikki mies lähtee sunnuntai-iltana 4 päivän työmatkalle, mulla ja lapsilla ( 10- ja 12v ) koittaa vapaus ja elämme kuin pellossa, kun perävalot vilahtavat. Sunnuntai-iltana ruokana on pizzaa, hamppareita, tortilloja, jätskiä, mitä nyt mieli tekee. Telkkarista ei todellakaan katsota uutisia, vaan Voice of Kids ja Tanssii Tähtien Kanssa. Välillä kipaistaan saunassa ja lopuksi viimeistellään läksyt ja pakataan reput.