Kuinka ihmeen kalliita Me&I-vaatteet ovat uusina?
Olen katsellut käytettyjen vaatteiden hintoja ja nyt mietityttää kuinka ihmeen kalliita noi on uusina, kun käytetystä body+housut-setistä pyydetään 50-60 euroa. Ymmärrän toki, että laatu maksaa, mutta käytetty on käytetty.
Kommentit (14)
Pitkähihaiset trikoopaidat ovat jotain 35e uutena, isot koot vähän kalliimpia kuin pienet. En juuri osta Me&I:lta kovan hinnan vuoksi, mutta joskus on tullut hankittua jotain erityisen kivan kuosin takia.
Siis maksako sekä body että housut tuon 30-45 euroa kappaleelta?
Ap
Juuri tilasin.
Tunika 29 e
velourtunika 35 e
yogapantsit lasten 30 e
pipot 17 e
jne :)
Ei se ole laatu mikä niissä maksaa vaan se merkki.
mitään kovin laadukkaita ne ei oo.
Ihan järkyttävän hintaisia ovat, en kovin usein osta itsellenikään 45 euron trikoopaitoja.
Katso itse niiden nettikaupasta. http://www.meandi.se/fi/ Onhan ne aika kalliita. Joku haluttu, harvinainen malli saattaa maksaa käytettynä enemmän kuin aikanaan uutena.
Eli noi käytettyjen hinnat on yhtä poskettomia kuin uusienkin.
ap
Nyt myynnissä olevat bodyt vauvalle 26 euroa, housut 27 euroa. En ole kyllä juuri missään törmännyt näin hyvin arvonsa säilyttäviin tai jopa arvoa kasvattaviin massatuotettuihin vaatteisiin. Selkeitä lastenvaatteiden Muumi-mukeja siis. :-D
No mä katsoin suu auki montulla, kun kirpparilla oli me&i pusero myynnissä. Ruskea pitkähihainen ja siinä valkoisia pilviä. Sellaista tosi ohutta trikoota. ja se ruskea ei enää ollut siinä ruskea vaan pesussa ihan vaaleanruskeaksi ja nukkaantuneeksi mennyt. Hinta 10 euroa. Niin kulahtanutta en laittaisi lapsen päälle vaikka ilmaiseksi saisin, saati ett maksaisin 10 e!
mä kuitenkin haluan että lapsen vaate on siisti, henkkikseltä saa uusia tuohon hintaan.
Se täytyy kyllä sanoa, että nämä käytetyt näyttää hyväkuntoisilta, mutta hinta hirvittää. Huonokuntoisiakin on tarjolla, sellaisia jotka kuuluisivat jo roskikseen.
Musta on aina hassua että joku pari kertaa käytetty vaate pitäis sitten myydä johonkin 1 euron hintaan kun itse on maksanut sen reippaat 30 e/paita.
Kyllä mä olen valmis maksamaan hyväkuntoisista 3/4 uuden hinnasta.
Miten joku kehtaa maksaa noin paljon noin rumista vaatteista?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 19:04"]
Musta on aina hassua että joku pari kertaa käytetty vaate pitäis sitten myydä johonkin 1 euron hintaan kun itse on maksanut sen reippaat 30 e/paita.
Kyllä mä olen valmis maksamaan hyväkuntoisista 3/4 uuden hinnasta.
[/quote]
ei niitä eurolla tarvitse myydä, mutta 60 euroa käytetyistä vaatteita, jotka uutena ovat maksaneet sen verran on minusta paljon. Aika harvaa vaatetta on käytetty vain kerran tai kaksi ja silti niistä pyydetään uuden hintaa. Minusta puolet alkuperäisestä hinnasta on sopiva hinta vähän käytetystä vaatteesta ja huonokuntoiset annetaan ilmaiseksi.
ap
Jotain 30-45 hujakoilla. Hintaa nostaa se, että ihmiset haluavat vanhojen mallistojen vaatteita, joita ei enää ole saatavilla. Joka syksy ja kevät tulee uudet mallistot ja niissäkin puolivälissä kautta vielä lisämallisto.