Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mini a Turen talvihaalareista kokemuksia?

Vierailija
25.09.2013 |

Googletin aikani ja luin jostain, että olisivat astetta huokoisampia, eli saisi olla söpöjä värejä putsailemassa tavallista enemmän?

 

Etsin taaperolle pukua, jolla pärjää ulkona säässä kuin säässä (ei tietenkään kovimmilla pakkasilla enää pulkkamäkeen mennä!) ja noissa Mini a Turen puvuissa viehättää vyötärön säätömahdollisuus ja värimaailma.

Vesipilari on 8000, kun monissa vedenpitävissä puvuissa se on 10 000. Huomaako eroa käytännössä?

 

Kyseessä jo kävelevä lapsi, mutta rattailla kuljetaan paljon, eli lämpöä pitäisi puvussa riittää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi