Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pessyt untuvatakkia?

Vierailija
25.09.2013 |

Millainen oli tulos?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt ohjeiden mukaan ja ihan hyvä tulos oli. Kuivumisen aikana kannattaa ravistella ja pöyhiä usein. Se nopeuttaa hiukan kuivumista ja estää untuvien paakkuuntumista. Mulla ei siis ole kuivausrumpua, siksi nuo pyhinnät ym.

Aikaisemmin mulla oli huonolaatuisempi takki ja senkin pesin, mutta tulos ei ollut niin hyvä kuin laadukkaammassa takissa, vaan untuvat paakkuuntuivat ruutujen alareunaan eivätkä pöyhistyneet kuivanakaan. Laadukas vaate kestää pesun ihan hyvin, mutta jos olet epäilevällä kannalla, niin vie pesulaan.

Vierailija
2/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Pesuun villapesuaine, sellainen joka ei kuivata kuitua. Voi olla. että untuvalle on joku oma, en tiedä. Kuivaus rummussa ja sinne muutama tennispallo mukaan. Takki kuivuu ilmavaksi, eikä untuvat jää klimppiin. Kuivauksen aikana voi myös ravistella takkia aina välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt, ohjeen mukaan. Käytän Joutsen-untuvanpesuainetta ja kuivaan osaksi kuivausrummussa, loppuun hengarilla. Takeista tulee kuin uusia!

Vierailija
4/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeiden mukaan pesen aina kaiken. hyvä on ollut tulos.

paitsi että joskus pesen vain kuivapesuun tarkoitettuja vaatteita ja tulos on silti hyvä.

Vierailija
5/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ihan kuin entinen.

Mutta mukaan täytyy laittaa kolme tennispalloa, muutoin vanut menee littuun.

Vierailija
6/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 12:09"]

Olen pessyt ohjeiden mukaan ja ihan hyvä tulos oli. Kuivumisen aikana kannattaa ravistella ja pöyhiä usein. Se nopeuttaa hiukan kuivumista ja estää untuvien paakkuuntumista. Mulla ei siis ole kuivausrumpua, siksi nuo pyhinnät ym.

Aikaisemmin mulla oli huonolaatuisempi takki ja senkin pesin, mutta tulos ei ollut niin hyvä kuin laadukkaammassa takissa, vaan untuvat paakkuuntuivat ruutujen alareunaan eivätkä pöyhistyneet kuivanakaan. Laadukas vaate kestää pesun ihan hyvin, mutta jos olet epäilevällä kannalla, niin vie pesulaan.

[/quote]

Untuvia voi pöyhiä ja siirrellä ruutuihin tasaisesti tavallaan repimällä klimppejä auki kankaan läpi. teen tämän jo märälle takille, kun en kestä katsoa sitä surkeaa liiskaa. Rumpua ei ole.

Vierailija
7/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin mulla on untuvatakki pesussa käyttäytynyt kuin toppaliivi. Siitä menivät täytteet niin pahasti myttyyn, että ei taida saada entiselleen.

Vierailija
8/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs olikaan se pingispalloniksi? Että pitää laittaa untuvatakki pallojen kanssa pesukoneeseen? 

Olen pessyt untuvatakkia muutaman kerran ja piti pöyhiä kuivumisen aikana. Takista tuli ihan hyvä, vaikka silloin vielä en ollut kuullut palloniksistä. 

Vierailija
9/9 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapun mukainen pesu ja kuivaus kuivausrummussa. Oikein hyvä on tullut. Enkä ole mitään palloja käyttänyt.