G: montako päivää olet ollut saikulla raskauden takia?
Mulla tulee kohta täyteen 14 päivää ja vasta 12. rv! Toisaalta, eihän lisäpoissaoloja välttämättä tule sitten enää, kunhan pahoinvointi loppuu (jos loppuu)...
Kommentit (14)
Kun tämä saikku on lusittu, niin yhteensä 7 viikkoa. Syynä etinen istukka, verinen vuoto ja supistelut. Lisääkin voi olla luvassa, menossa viikko 22
Raskauden takia en yhtään, mutta pahoinvoinnin takia muutaman päivän ja kohonneen verenpaineen takia viikon.
On hyvin yksilöllistä, miten raskaus vaikuttaa odottajaan. Itse en ollut raskauden takia päivääkään pois, flunssassa olin pari päivää. Pääsin siis hyvin helpolla.
Sitten joku yksi joutuu saikulle pahoinvoinnin takia, toinen ennenaikaisten supistelujen takia, kolmannelle tulee liitoskipuja, neljännnellä pettää selkä, viidennelle tulee raskausmyrkytys jne...
Raskauden takia en minäkään ole ollut saikulla. Mutta raskausaikana on kyllä ollut flunssaa sun muuta, että poissa töistä on ollut pakko olla.
Raskaus puolivälissä, ei toistaiseksi ainakaan yhtään saikkua raskauden takia. Varmasti eka kolmanneksella olisin saikkuillut yhdessä vaiheessa, mutta olin kesälomalla joten oli "hyvä" rampata tiputuksessa ja oksennella minkä ehtii...
Kerran olen ollut saikulla raskauden aikana, mutta syy ei liittynyt raskauteen vaan sairastin kunnon flunssan. Todennäköisesti olisin sen kertavuotisen pakkopullan joutunut kohtaamaan vaikken olisikaan ollut raskaana.
Toivottavasti en joudu saikulle ennen äitiysloman alkua, koska haluan ehdottomasti saada yhden homman valmiiksi ennen poisjääntiäni.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2013 klo 09:17"]
Raskauden takia en yhtään, mutta pahoinvoinnin takia muutaman päivän ja kohonneen verenpaineen takia viikon.
[/quote]
No olisko sulla ollut pahoinvointia ja / tai kohonnutta verenpainetta, jos et olisi (ollut) raskaana?
ap
0 päivää saikkua fyysisesti keskiraskaasta työstä. Kesäloma (2vkoa) alkoi n. rv 28 ja sen perään suoraan äitiysloma.
En yhtään, mutta mulla onkin ollut helppo raskaus ja siisti sisätyö.
Pari kuukautta sen valtaisan pahoinvoinnin takia. Kahden viikon jälkeen työnantaja alkoi saada kelalta tukea.
En päivääkään ollut poissa raskauden takia. pidin vielä lyhennetyn kesäloma sinä vuonna ja senkin olin vapaaehtoistöissä.
7+7+16 pv. Rv 23 menossa