Katseleeko gay-miehet hyvännäköisiä naisia?
Jos, niin miten homomiehen platonisen ihailun erottaa kiinnostuneista katseista?
Kommentit (19)
Juuri tämä aihe kiinnostaa minuakin..!
Minulla ei ole koskaan ollut mitään homoja vastaan ja kunnon naismaiset homot ovatkin asia erikseen...Sen sijaan tunnen nykyisin lähes silmitöntä raivoa ja vihaa ns. kaappihomoja kohtaan, jotka selvästi tahallaan antavat ymmärtää, että ovat kiinnostuneita ja antavat naisen ihastua tai jopa rakastua itseensä. En uskalla enää ikinä lähestyä ketään vapaata miestä "siinä mielessä"...
Totta kai katselevat! Esim. muotimaailmassahan ja kauneudenhoitoon liittyvissä ammateissahan on paljon homoja. Eivät varmasti ammateissaan olisi, jos eivät nauttisi kauniiden naisten katselemisesta.
Itse olen ihan jo kouluajoista lähtien päätynyt jotenkin hengailemaan niitten kauniiden tyttöjen ja homojen kanssa. Homot tunnistaa kyllä lähes poikkeuksetta jos ei nyt katseesta, niin kehonkielestä niiden kaunotarten seurassa. Edes itsevarmimmat heteromiehet eivät vain pysty tiettyyn rentouteen kaunotarten seurassa, kyllä sen vain jotenkin näkee ryhdistä ja hartioiden asennosta, että tässä yritetään nyt tehdä vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen. Tämä voi olla myös syy siihen, miksi suuren maailman kaunottaret niin usein päätyvät kaappihomojen "parroiksi".
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:28"]
Minä olen heteronainen ja katselen mielelläni kauniita naisia. siis paljon mieluummin kuin epäsiistejä ja murjottavan näköisiä. Kai sen näkee naamastani, että en seksuaalisessa mielessä katsele, miksei sitten homohiehestä? Ja voihan ketä tahansa kaunista kuka tahansa katsella ilman seksuaalista virettä! Ihan kuin mitä tahansa kaunista asiaa.
[/quote]Joo ja minä heteromiehenä katselen toisia miehiä ihailevasti. Kai sen nyt katseesta ja muutenkin huomaa, etten mä mikään homo ole ja "siinä mielessä" kiinnostunut?! Kyllähän jokaisen ihmisen seksuaalinen suuntaumus näkyy päälle päin; kaikki homot ovat pinkkiin pukeutuvia neitejä ja vice versa, vaikka kuinka yrittäisivät jotain naisista pitävän metroseksuaalin roolia näytellä.
Nykyjuipeista on kyllä äärimmäisen hankala mennä sanomaan kuka on homo ja kuka ei.
Kaikki sipsuttaa samanlainen manbagi olalla ja vaatteet on kuin ämmien kaupoista.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:39"]
Nykyjuipeista on kyllä äärimmäisen hankala mennä sanomaan kuka on homo ja kuka ei.
Kaikki sipsuttaa samanlainen manbagi olalla ja vaatteet on kuin ämmien kaupoista.
[/quote]
Repesin! :D Juuri näin.
Terveisin tyttö Turusta
No ei ne mun mielestä sen kummemmin katsele, mutta onhan niilläkin silmät ja samalla lailla ne erottaa onko joku hyvännäköinen vai ei... Tulipa hassusti kirjoitettua, mutta siis ainakaan mun homokaverit ei katsele mua samoin kun esim. heteromiehet avoimen kiinnostuneella katseella, mut sen sijaan ne saattaa kehua kurveja tai ulkonäköä muuten ja kehaista joskus miehellenikin minua. Kun ei niitä sillä tavalla kiinnosta naisten vartalo, mutta toki nyt huomaavat kauneuden siinä missä muutkin. Aivan kun itsekin katselen komeita miehiä ja kauniita naisia, vaikka olen hetero ja varattu... En katsele heitä siksi että olisin millään tapaa kiinnostunut, vaan ihaillen vain sitä kauneutta. Kyllä sen mun mielestä huomaa useimmiten kuka katselee kiinnostuneena ja kuka muuten vaan ulkonäköä...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:39"]
[/quote]
Repesin! :D Juuri näin.
Terveisin tyttö Turusta
[/quote]
No mun miestä ei pahemmin vaateostokset kiinnosta ja "joudunkin" auttaa sitä aina valkkaamaan kamppeita, mut sit kun se löytää mieluisat niin on tyytyväinen. Onneks se onkin valinnut tosi kivoja vaatteita mitkä saa sen näyttämään vielä paremmalle:) Siitä ei kyllä silti sitä "miestä" vaatteilla pois saa, ei ole laukkuja tai pinkkejä vaatteita (ei sillä että ei saisi olla, heterotkin pukeutukoot niinkuin lystäävät)... Mutta oon huomannut että aika monet miehet pukeutuvat nykyään hyvin ja muodikkaammin. Enkä itse pistä pahakseni, musta on ihanaa että näkyy katukuvassa samanlaisia tyyliniekkoja kuin vaikka Ranskassa, Italiassa ja Tukholmassa. Mukavaa kun miehetkin haluavat näyttää hyvälle ja tyylikkäälle, ei se mun mielestä miehiä homomaisiksi tee jos pukeutuvat hyvin. Luulisi että naiset olisivat tyytyväisiä kun aina valitetaan miten miestä ei saa vaateostoksille:D Mitä paremmin pukeutuvat, sen enemmän silmänruokaa;)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:16"]
Totta kai katselevat! Esim. muotimaailmassahan ja kauneudenhoitoon liittyvissä ammateissahan on paljon homoja. Eivät varmasti ammateissaan olisi, jos eivät nauttisi kauniiden naisten katselemisesta.
Itse olen ihan jo kouluajoista lähtien päätynyt jotenkin hengailemaan niitten kauniiden tyttöjen ja homojen kanssa. Homot tunnistaa kyllä lähes poikkeuksetta jos ei nyt katseesta, niin kehonkielestä niiden kaunotarten seurassa. Edes itsevarmimmat heteromiehet eivät vain pysty tiettyyn rentouteen kaunotarten seurassa, kyllä sen vain jotenkin näkee ryhdistä ja hartioiden asennosta, että tässä yritetään nyt tehdä vaikutusta vastakkaiseen sukupuoleen. Tämä voi olla myös syy siihen, miksi suuren maailman kaunottaret niin usein päätyvät kaappihomojen "parroiksi".
[/quote]
mitä tarkoittaa tässä parroiksi ?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 23:58"]
[/quote]
Homon kanssa naimisissa tai muuten "suhteessa" olevaa naista, auttaa peittelemään homoutta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 00:07"]
[/quote]
Homon kanssa naimisissa tai muuten "suhteessa" olevaa naista, auttaa peittelemään homoutta.
[/quote]Miten homo voi olla suhteessa ja harrastaa "normaalia" seksiä naisen kanssa, kun eihän homolla pitäisi edes seistä tossa tilanteessa? Jos mies kiihottuu myös naisista, eihän hän ole mikään täyshomo?
[/quote]
No mun miestä ei pahemmin vaateostokset kiinnosta ja "joudunkin" auttaa sitä aina valkkaamaan kamppeita, mut sit kun se löytää mieluisat niin on tyytyväinen. Onneks se onkin valinnut tosi kivoja vaatteita mitkä saa sen näyttämään vielä paremmalle:) Siitä ei kyllä silti sitä "miestä" vaatteilla pois saa, ei ole laukkuja tai pinkkejä vaatteita (ei sillä että ei saisi olla, heterotkin pukeutukoot niinkuin lystäävät)... Mutta oon huomannut että aika monet miehet pukeutuvat nykyään hyvin ja muodikkaammin. Enkä itse pistä pahakseni, musta on ihanaa että näkyy katukuvassa samanlaisia tyyliniekkoja kuin vaikka Ranskassa, Italiassa ja Tukholmassa. Mukavaa kun miehetkin haluavat näyttää hyvälle ja tyylikkäälle, ei se mun mielestä miehiä homomaisiksi tee jos pukeutuvat hyvin. Luulisi että naiset olisivat tyytyväisiä kun aina valitetaan miten miestä ei saa vaateostoksille:D Mitä paremmin pukeutuvat, sen enemmän silmänruokaa;)
[/quote]
Hyvin voi pukeutua myös miehekkäästi.
Kun katsoo näitä kaameita "megginsejä" eli miesten legginsejä sun muita mitä nykyään näkee, on niistä kyllä minusta tyylikkyys kaukana.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]Miten homo voi olla suhteessa ja harrastaa "normaalia" seksiä naisen kanssa, kun eihän homolla pitäisi edes seistä tossa tilanteessa? Jos mies kiihottuu myös naisista, eihän hän ole mikään täyshomo?
[/quote]
Tai jos tuo "suhteessa" oli syystäkin lainausmerkeissä... Että pidetään kulissiliittoa mutta ei sen kummempaa....
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 00:15"]
[/quote]
[/quote]
Tai jos tuo "suhteessa" oli syystäkin lainausmerkeissä... Että pidetään kulissiliittoa mutta ei sen kummempaa....
[/quote]Vaikka tässä yhteydessä olisikin, niin silti monilla sittemmin homoiksi julistautuneilla on ihan luonnollisin menetelmin alkunsa saaneita lapsiakin aiemmista suhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
08.09.2013 klo 01:10
Vierailija
08.09.2013 klo 00:15
Vierailija
08.09.2013 klo 00:07
Vierailija
07.09.2013 klo 23:58
Miten homo voi olla suhteessa ja harrastaa "normaalia" seksiä naisen kanssa, kun eihän homolla pitäisi edes seistä tossa tilanteessa? Jos mies kiihottuu myös naisista, eihän hän ole mikään täyshomo?
Vaikka tässä yhteydessä olisikin, niin silti monilla sittemmin homoiksi julistautuneilla on ihan luonnollisin menetelmin alkunsa saaneita lapsiakin aiemmista suhteista.
Mies joka on maannut akan kanssa ja väittää itseään homoksi, valehtelee!
Mun kaveri katselee, minä en. Mutta sellaista leikillistä muka-vislailua se silläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
08.09.2013 klo 00:07
Vierailija
07.09.2013 klo 23:58
Miten homo voi olla suhteessa ja harrastaa "normaalia" seksiä naisen kanssa, kun eihän homolla pitäisi edes seistä tossa tilanteessa? Jos mies kiihottuu myös naisista, eihän hän ole mikään täyshomo?
Hohhoijaa....Sulta mennyt nukkumaanmenoaika ohi. Hyvää yötä.
Hei,
kyllä homot katselee. paitsi sokeat. he eivät katsele edes homomiehiä tai kilpikonnia. Tämä siis siksi kun eivät omaa taitoa nähdä.
Minä olen heteronainen ja katselen mielelläni kauniita naisia. siis paljon mieluummin kuin epäsiistejä ja murjottavan näköisiä. Kai sen näkee naamastani, että en seksuaalisessa mielessä katsele, miksei sitten homohiehestä? Ja voihan ketä tahansa kaunista kuka tahansa katsella ilman seksuaalista virettä! Ihan kuin mitä tahansa kaunista asiaa.