Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olisit pärjännyt, jos olisit syntynyt Yhdysvalloissa?

Vierailija
29.08.2020 |

Olisitko nyt siinä missä olet?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavasti. Mulla olisi varmaan jo oma pilvenpiirtäjä kuten heidän presidentillään.

Vierailija
22/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kuollut hoitajana, matalapalkkatyöntekijänä, yksinelävänä, insuliinin puutteeseen. Insuliini maksaa usa:ssa tuhansia euroja kuukaudessa ja en vuokran jälkeen olisi pystynyt ostamaan lääkettä. Olisi valittava lääke tai asunnottomuus, valitsen asunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.insulinaffordability.com/lilly-diabetes-solution-center.htm…

On myos kaikenlaisia alennuskortteja joilla saa  halpoja laakkeita. Taas se oma-aloitteisuus. Ottiko yhteytta paikkakunnan sosiaalitoimeen? Puhuiko laakarin kanssa, niilla on aina ilmaisnaytteita.

Vierailija
24/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti vaan tanne halutaan tulla, jos ei laillisesti niin sitten laittomasti.

Laittomat muuten kuormittavat terveydehoitoa kun kayttavat ensiapua omalaakarina ja jattavat laskut maksamatta.

Vierailija
25/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saisin tehtyä henkilökohtaisen konkurssin ja pääsisin eroon maksuhäiriömerkinnöistä, jotka ovat Suomessa m'rhatuomiotakin pahempia. 

Vierailija
26/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempieni ammatit ovat sellaiset, että niillä elelee USAssa oikein hyvin, mutta minun laiskalla luonteellani pärjää Suomessa paremmin. En ikinä jaksaisi sikäläistä työelämää. 

Vierailija
27/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin asunottomana, kerjäisin kadulla.

Vierailija
28/28 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut masentunut vuosia, mutta nykyään onnekseni terve ja työkykyinen. Jenkeissä ei varmaankaan sosiaaliturva olisi kannatellut enkä olisi saanut apua, eli olisin työkyvyttömänä joutunut kadulle ja luultavasti lähtenyt oman käden kautta.