Haluaisitko laihtua? Miksi?
Kommentit (27)
Haluaisin, mutta taas on mennyt kolme lonkeroa ja suolaista ja makeaa. Huomenna vedän 20 km metsä lenkin.
Haluaisin. Syy ; olla normaali. Ja olla hyväksytty suomalaisessa yhteiskunnassa. Ja olla hyväksytty työpaikallani.
Kyllä. Laihduta tämän vuoden loppupuolelle asti. Marraskuun lopussa lopetan oli se lopputulos mitä tahansa. Kaipaan lihaskuntotreeniä, mutta en voi tehdä sitä laihduttaessa koska siitä tulee hirveä nälkä. En ole ylipainoin, mutta haluan olla hoikempi.
Haluaisin. Ärsyttää se, että takapuolen alle jää pienet vararenkaat ja sivuille puolikourallusta rasvaa. Tiedän, pieni asia kun muuten olen hoikka, mutta todella ärsyttäviä pieniä virheitä, jotka periaatteessa pilaa kokonaisuuden.
Miksi, miksi, MIKSI pitää ruoan olla niin hyvää!?
Haluan pienemmät rinnat. Kärvistelen liian pienissä liiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Laihduta tämän vuoden loppupuolelle asti. Marraskuun lopussa lopetan oli se lopputulos mitä tahansa. Kaipaan lihaskuntotreeniä, mutta en voi tehdä sitä laihduttaessa koska siitä tulee hirveä nälkä. En ole ylipainoin, mutta haluan olla hoikempi.
Se nälkä menee ohi muutamassa viikossa ja pystyt treenaamaan salilla ilman kovaa nälkää, vaikka laihdutatkin. Itseasiassa suosittelen sitä, sillä aloittelijoilla on mahdollista sekä laihtua että kasvattaa lihasta samaan aikaan.
Kyllä. Olen ylipainoinen ja se tekee elämästäni erittäin epämukavaa. Hormonit on sekaisin, jatkuvasti väsyttää, kipuja, hikoilua, mitään ei jaksa tehdä, kunto on huono, veriarvot vielä huonommat. Enkä viitsi edes itse katsella tätä kalpeaa hyllyvää laardikasaa, joten päätin korjata vähän asioita.