Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverille: "Paitasi on ihan hirveä"

Vierailija
24.09.2013 |

Mites pitäisi suhtautua kun ei niin läheinen työkaveri pamauttaa yllättäen, että hänen mielestään paitani on ihan hirveä :D Tämä siis sen jälkeen kun toinen työkaveri kysyi, että "ihanan värinen paita sulla, mistä se on?"

Mä en ikinä menis haukkumaan töissä kenenkään vaatteita/ulkonäköä, siinä liikutaan vaarallisilla vesillä. Jos ei ole hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa noissa asioissa.

Mitä pitäisi aatella tästä tyypistä, jonka silmää paitani ei miellytä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mikä urpo.

Vierailija
2/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa koko juttu. Älä ainakaan itke esimiehelle ellet halua olla ihan ämmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisella on tietty omat mielipiteet, mut toi oli jo aika törkeetä

Vierailija
4/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymätön urpo sanoo aina sen, mikä mieleen ensimmäisenä pälähtää päähän, eikä yhtään suodata huomaavaisuus & kohteliaisuus& käytöstavat -suodattimella mitään asiaa mitä suustaan ulospäästää. Ja on ylpeä ns suorapuheisuudestaan (lue puuttuvista käytöstavoistaan). Moukka mikä moukka. Ei kyllä yhtään minua harmittaisi, lähinnä huvittaisi toisen tökero käytös.

Vierailija
5/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sillä ei ole minkäännäköisiä sosiaalisia taitoja. Tollaisia ihmisiä on, minäkin tiedän yhden. Se ei vaan tajua mitään. On siis ihan kiva, mukava, muttei vaan ikäänkuin ymmärrä mitä sopii sanoa toisiille.

Saattaa tavatessaan kaverin huudahtaa: Herranjumala miltä sä näytät, siis ihan kauheelta, mitä sun naamalle on tapahtunut! (Tässä tapauksessa kaverin naamassa oli 2 finniä)

Tai: Hirvee mummomekko, et oo tosissas! (Kaverilla uusi mekko joka ei ollut hänen makuunsa)

Tämä nainen kaverilla syömässä eikä pitänyt pizzassa olevista oliiveista : Hyi vittu siis mitä schaissepapanoita tässä on, eiks sulla olis vaikka paahtista?

Jne jne.

Vierailija
6/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, kokeilepa itse täräyttää yhtä suorasukaisesti hänelle jotain ja katso miten naama nuupahtaa. Nämä "ihi ihi mä oon tämmönen aika suorapuheinen, oma moka jos joku loukkaantuu ku oon vaan rehellinen!!"-tyypit nimittäin sietävät useimmiten todella surkeasti itseensä kohdistuvia negatiivisia kommentteja.

Vierailija
7/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti vaikuttaa olevan, ignooraa hänet. Tai täräyttele samalla mitalla takaisin, mutta se voi aiheuttaa hankalia riitoja työpaikalla, ehkä haluat välttää sellaista.

Vierailija
8/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi ihmisiä ikäväkyllä löytyy. En, ole koskaan ymmärtänyt niitä ihmisiä joilla on ikäänkuin jonkinlainen oikeus päästää suustaan törkeyksiä toisen ulkonäköön tms., liittyviä asioita. Tuntuu, että näillä täydellisillä on kaikki niin kohdillaan, ettei mistään voisi huomauttaa..... jos olisi urpo.

Vierailija
9/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit oli sarkastinien? Eli oikeesti tarkotti et paias on tosi kiva? Voisko olla tämmöstä mahollisuutta?

Vierailija
10/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 19:17"]

Jooh, kokeilepa itse täräyttää yhtä suorasukaisesti hänelle jotain ja katso miten naama nuupahtaa. Nämä "ihi ihi mä oon tämmönen aika suorapuheinen, oma moka jos joku loukkaantuu ku oon vaan rehellinen!!"-tyypit nimittäin sietävät useimmiten todella surkeasti itseensä kohdistuvia negatiivisia kommentteja.

[/quote]

Tää on ihan totta. Meillä on töissä tällainen laukoja joka omasta mielestään on vaan suorapuheinen ihminen.No, hän on jostakin syystä lihonut ainakin 10-15 kg melko lyhyessä ajassa mutta siitä huolimatta ilkeilee

muille ulkonäköasioista. Sanoi sitten yhdelle työharjoittelussa olevalle nuorelle naiselle hyvin häijysti, tällä naisella oli viineri eväänä ja  Rva Suorapuheisen ohje  kuului että "kannattaisi vähän katsoa mitä syö, ettei tuo takapuoli tuosta enempää leviä"

Yksi toinen työkaveri sitten hiilahti ja totesi että niin, kyllä tämä xxx tietää  persenleviämisasiat , häntä kannattaa kuunnella.

Sellainen totuudenpuhuminen ei ollutkaan rouvan mielestä hyvä juttu, vaan ottipa nokkiinsa :D

Vierailija
11/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä töissä on tällainen nainen, ei sitä kukaan enää kuuntele/ota tosissaan, joskus piikitellään vähän takas, useimmiten ollaan kuin ei kuultaiskaan.

Hän vain on sellainen, turha yrittää opettaa lähemmäs kuuskymmpistä enää toisille tavoille :)

Vierailija
12/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisesta korvasta ulos. Meillä yksi sihteeri haukkuu kaikkien vaatteita, jos ei miellytä. Jää pian eläkkeelle. Ei siitä kukaan välitä.

Vierailija
13/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia huumorilla,itsestäänhän tyyppi tekee idootin möläyttelemällä tuollaisia.

Vierailija
14/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 19:02"]

Mites pitäisi suhtautua kun ei niin läheinen työkaveri pamauttaa yllättäen, että hänen mielestään paitani on ihan hirveä

[/quote]

sano sille, että ei kannata olla noin kateellinen, voithan säkin tällaisen ostaa.

Vierailija
15/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työpari pukeutui tosi rumasti. Ei siinä muuta, mutta hän omasta mielestään pukeutui tosi hienosti. Pari vuotta jaksoin niitä höpinöitä kuunnella, esim eikö olekin kiva tää jakku. mä löysin tän mun äidin kaapista ja on ihan hyvä vielä, en ymmärrä miksi ihmiset ostavat kalliita vaatteita, kun tämä on ihan hyvä jne jne. Aina hymyilin kauniisti ja ajattelin katsooko se ikinä itseään peilistä.

Pukeutuminen, vaatteet puhtaita mutta auttamattoman vanhoja malleja. Jakussa pyöreät reunat, joita ei ole ollut - 90 luvun jälkeen, joka ei ole vielä palannut muotiin. Jos pitää paitapuseroa ja sen kanssa huivia, voi huivi olla ihan tavallinen talvihuivi, eli näyttää oikeesti koomiselta.

No, asiakkaatkin aina vähän "naureskelee", onneksi hän ei ole asiakkaiden edessä vaatteitaan kehunut. Yks tiimiläinen hommas hiuspidennykset, jotka sopi tosi hyvin ja sai paljon kehuja. No, tää mamma meni tietty äitinsä kaapille ja löysi sellaisen kuolleen marsun, jos muistatte. donitsi, joka oli täynnä hiuksia. Aivan hirvee. Vielä hirveemmäksi se teki ettei hiukset sekä marsussa että päässä olleet samaa sävyä. Lähellä mutta eron huomasi selvästi.

Kun se päässä oli menossa asiakastilaisuuteen, mä sanoin suoraan ota toi pois, toi on tosi ruma. Ja hyvä ettei alkanut itkemään. Meni sitten pomon luo, paiskas oven mennessään ja kun tuli takaisin, oli silmät punaiset ja marsu pois hiuksista.

Oikeesti, välillä voi kuunnella sitä lähikollegaakin. Esim en ymmärrä miten suomalaiset naiset haluavat välttämättä liian usein pukeutua liian pieniin vaatteisiin. Onko kiva että paidan napit eivät mene helposti kiinni ? Tai että läskit pursuu farkuista, kun paita päälläkin on tosi lyhyt.

ps näyttää tosi rumalle.

Vierailija
16/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkaverilla muitakin asperger-piirteitä vai onko ihan tavallinen ass-perger?

Vierailija
17/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisyys maan perii

Vierailija
18/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 20:53"]

rehellisyys maan perii

[/quote]

Öö, makuasioissa? ;)

Vierailija
19/19 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yks tyyppi joka panostaa aivan kauheesti, siis liikaa, ulkonäköönsä ja ihan selvästi toivoo ja odottaa et me huomioitais sen ulkonäkö. Ongelma tässä on vaan se et rahalla ei saa kaikkea. Esim. viimeks se oli ottanut ripsien pidennykset ja voi luoja ne oli hirveet. Ne oli liian pitkät ja liima näkyi. Mikä on kohtelias tapa toimia tässä tilanteessa? Sanonko sille, että älä tuhlaa rahojas kun ei siitä mitään tuu, kelpaat meille ihan tollasenaan vai ihastelenko sen klönttisiä ripsiä kun sitähän tuntuu meiltä odottavan? Jos taas en huomioi mitenkään, niin pelkään, että ensi viikolla sillä on vielä naurettavan pidemmät ripset ja hurjempi sotamaalaus. Ja täs kohtaa on ihan turha sanoa et ei tarvi sanoa mitään koska se "pukeutuu vain itseään varten". Jos se olis ihan sama mitä muut ajattelevat, niin ei kai kukaan nyt loukkaantuisikaan siitä, että on jonkun mielestä kuin junan alle jäänyt transu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän