Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minähän hoksasin, että...

Vierailija
29.08.2020 |

Mitä hęmmęttiä minä yritän turhaan kaveerata naikkosten kanssa, kun ei siitä tule yhtään mitään (kateus suurimpana syynä.) Lisäksi en jotenkin osaa olla naikkosten kanssa! Teini-iän jengin kanssa oltiin oltu niin monet vuodet kavereita, että heidän kanssaan oli ihan eri asia. Mutta uusien naikkosten kanssa en vain osaa olla!

Sitten päätin, että PĚŘKÉŁĚ!! Minä luovutan. Tästä lähtien keskityn etsimään kavereita hømppęlimiekkosista.

Noh, paikassa x (netissä) joku bissemiekkonen sitten otti yhteyttä ja heti tuntuu, että on niin HELPPOA jutella! Voin olla oma itseni, rennosti. Hänen bisseytensä ei haittaa, koska on kuulemma koko ajan vähemmän ja vähemmän naikkosiin päin.

Mutta on se kyllä kumma. Miekkosten kanssa, olivat he hetskuja tai mitä tahansa, tulen aina hyvin toimeen! Naikkosten kanssa on jotenkin masentavaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä te muut jaksatte hengailla naikkosten kanssa? Minulle se on painajaismaista!! XDDDDDD

Vierailija
2/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toi kateus ilmenee??

Vierailija
5/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten toi kateus ilmenee??

Vähättelyä, ilkeilyä, piilovinoilua, lesoilemista. Yhden naikkosen kanssa yritin muutama vuosi sitten kaveerata. No eihän siitä mitään tullut. Ensinnäkin tyyppi alkoi kirjaimellisesti heti nähtyämme vuodattamaan ylipitkiä juttujaan, ilman että kysyin yhtään mitään. Kun hänelle selvisi että asun omistusasunnossa, alkoi säälittävä lesoilu rahoilla (tavallisella palkalla XD.)

Miekkosjuttuihini puututaan ja yritetään kertoa minulle että mitä minun pitäisi ja ei pitäisi tehdä.

Vierailija
6/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustyyli on todella sekava.

Vierailija
7/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit.

Zinc

Vierailija
8/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekava tämä hörhö on muutenkin

Vierailija
9/9 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekava tämä hörhö on muutenkin

XDDDDD Mitä sekavaa kirjoituksissani on?? Päätin, etten enää yritä kaveerata naikkosten kanssa, kun ei siitä tule mitään. Miksi turhaan toistamaan samaa virhettä uudestaan ja uudestaan XDDD.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä