Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KELA on yksi UPM:n suuromistajista

Vierailija
29.08.2020 |

Eli jakaa nyt sijoitusvoittojaan entisille työntekijöille, anteliasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö ja huomenna lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.upm.com/fi/sijoittajat/osake/suurimmat-omistajat/

15. Kansaneläkelaitos

Vierailija
4/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,3% osakkeista ei taida tehdä Kelasta suuromistajaa.

Vierailija
5/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä näkyy :DD 

Eli UPM:n osingot siis menee työttömien taskuun. Mistä tässä koko keississä nyt siis edes valitetaan?

Vierailija
6/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KELA:n sossutätit päätti tehdä paperimiehille pikku "källin"

Vierailija
7/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän eläkeyhtiötkään pidä rahoja holvissa odottamassa ihmisille jakoa, vaan ne sijoitetaan ja laitetaan tuottamaan mahdollisimman hyvin.

Vierailija
8/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän voisi puuttua! yli 1,5 milj.osaketta 0,30 kpl. +on aika monta eläkevakuutusyhtiötä.Mihin rahat valuu??

Vierailija
9/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on niin sotkuista nykyään? Kun tarpeeksi kauas jäljittää niin Kiina omistaa varmaan kaiken. Mitä tapahtui sille että joku selkeästi omistaa tehtaan, ja on myös oikeasti vastuussa jos tulee ongelmia? Kukaan ei nykyään ole vastuussa mistään, on vain suuripalkkaisia keulakuvia ja kun tapahtuu vaikka öljyvahinko pestään kädet koko firmasta ja sanotaan no kun minä olin vaan se keulakuva ja imagonluoja.

Vierailija
10/10 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki on niin sotkuista nykyään? Kun tarpeeksi kauas jäljittää niin Kiina omistaa varmaan kaiken. Mitä tapahtui sille että joku selkeästi omistaa tehtaan, ja on myös oikeasti vastuussa jos tulee ongelmia? Kukaan ei nykyään ole vastuussa mistään, on vain suuripalkkaisia keulakuvia ja kun tapahtuu vaikka öljyvahinko pestään kädet koko firmasta ja sanotaan no kun minä olin vaan se keulakuva ja imagonluoja.

Eiköhän pörssiyhtiöitä ole ollut koko meidän elinajan. Eli sen suhteen ei ole asiat muuttuneet. 

Omistanhan minäkin useiden eri yhtiöiden osakkeita, mutta niin olemattoman pieniä määriä että en erityisemmin pidä itseäni vastuussa kyseisten yhtiöiden toiminnasta.