Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylistä kysymys (liian vanha biker-takkiin..?)

Vierailija
29.08.2020 |

Löysin ihanan nahkatakin (biker-tyylinen, vähän rouheammat vetoketjut ym., mutta ei mitään niittejä tms.). Olen vajaa 50-v. nainen. Ajattelin jo, että kaupat tuli, mutta sitten tulkitsin tai ylitulkitsin myyjän ilmettä. Hän kommentoi, että”Onhan se tosiaan tuollainen biker..”. Olenko liian vanha tuohon malliin? Mielipiteitä!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on vanhojen ihmisten vaatteita.

Vierailija
2/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että olet vähän liian nuori. Eikö noi ole semmosia vähän vanhempien naisten takkeja nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna huomiota muiden mielipiteille.

Vierailija
4/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät siitä, niin ostat sen, iällä ei ole mitään väliä! :)

Vierailija
5/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se on elettävä, että muiden mielipiteistä viis.

Ap

Vierailija
6/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhä käytössä bikertakki tai kansakielellä prätkärotsi jonka ostin 18-vuotiaana, nyt olen 48. Aika on tuonut siihen vain lisää patinaa.

Vierailija
7/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjien ei pitäisi reagoida mitenkään siihen, mitä asiakas ostaa. Hanki potkut myyjälle.

Vierailija
8/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole liian vanha tai nuori bikeriin.

Vierailija
9/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma teinini on sitä mieltä, että nahka, oli se sitten housut tai takki, on tätien heiniä. Itsellänihän on nahkahousut, olen 47.

Vierailija
10/12 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian vanha. Itse mietin, että ostaisin, olen 48 v. Myös usealla 2-3 vuotta vanhemmalla työkaverilla/ ystävällä on.

Vierailija
11/12 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma teinini on sitä mieltä, että nahka, oli se sitten housut tai takki, on tätien heiniä. Itsellänihän on nahkahousut, olen 47.

Voi olla, mutta nahka näyttää olevan myös trendikästä nyt. 

Arvioisin että nahka-biker on klassikko, ja sitä käyttää kaiken ikäiset. Nahkableisereitä nakee nyt taas kaupoissa (tekis tosiaan mieleni ostaa musta tai hyvin tumman ruskea....)

Nuorilla taas näkee nahkaisia paitoja, leveälahkeisia nahkahousuja ja jopa nahkaisia bermudashortseja. Eikä vain mustaa nahkaa vaan erilaisia värejä. Minusta esim. oliivinvihreät nahkashortsit eivät ole kovin kauniit...

Siinä se ero ehkä on: me vanhemmat pidämme klassisemmista nahkavaatteista. Etsin siis sitä täydellistä nahkableiseriä, jota voin käyttää vielä 80-vuotiaana. N50

Vierailija
12/12 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluaisin ajattoman kauniin nahkatakin, jota voisin käyttää vielä 20 vuoden päästä. Mistähän sellainen löytyisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän