Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityinen vai kunnallinen päiväkoti?

Vierailija
24.09.2013 |

Itsellä kokemusta kahdesta kunnallisesta ja vähän epäilyttää nyt kun kolmas lapsi pitää viedä pian hoitoon. Onko puskaradio ainoa tapa saada selville millaista päiväkodissa on? Voihan sitä mennä käymään mutta en usko että vastaa todellisuutta se käyntitilanne. Onko kokemuksia yksityinen vs kunnallinen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista voi sanoa, että toinen on huonompi, toinen parempi. Itse olen kaikkein tyytyväisin ollut kunnalliseen päiväkotiin jossa oli integroituna eri tavoin kehitysvammaisia tavallisiin ryhmiin. Ryhmät olivat pienemmät ja niissä oli erityiskoulutettua henkilökuntaa. Tyytymättömin olen ollut ostopalveluna ostettuun yksityiseen päiväkotiin. Puskaradio voi olla hyvä tyyli saada tietoa. 

Vierailija
2/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksityinen päiväkoti meni konkkaan.. eli kunnallinen on varma ettei sulje ovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mitään sanottavaa päiväkoti Mammolinasta Helsingissä?

Vierailija
4/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
5/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammolinasta. Montessoripedagogiikan mukaan, Montessori eritäin hyvä valinta lapselle. Voit Googlata Maria Montessorista, josta Suomessa alettiin kiinnostua perustamalla päiväkoteja, ensin osapäiväisinä... tiedän http://www.vauva.fi/keskustelu/3865741/ketju/yksityinen_vai_kunnallinen_paivakoti#vastaa 

mutta en päääse kotisivuille.

Ennen oli Helsingissä, sinnekään en pääse enää. 

Vaihtanut Vantaalle? Lopettanutko?

Voit ottaa yhteyttä tiina suomiseen, löytyy Googlesta Mammoliina

Vierailija
6/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lisäää vielä Montessori-päivähoidosta. Videolla voi nähdä kuinka rauhallista on verrattuna esim. kunnalliseen.

Kokemusta molemmista paikoista ja pidän Montessorista enemmän. Lapsilla on mielekästä tekemistä, ei pakoteta oppimaan esim. lukemaan mutta jos joku on jostain kiinnostunut, autetaan lasta saamaan asiasta esille niin paljon kun lapsi ottaa vastaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi