Mitä tykkäätte miun blogista?
http://mayralanmenoa.blogspot.fi/
Siis en kaipaa arvostelua elämästä vaan mitä mielestänne voisi parantaa esim ulkoasussa tms.
terkuin ensimmäistä blogia aloittelemassa :)
Kommentit (16)
Liian vihreää!! Siis ulkoasu, tuolle pitäisi tehdä jotain. Kunnon bannerikuva, jossa otsikko, ja reunat rauhallisemmat.
Kuvat isompina ja muutenkin laadukkaampina jos mahdollista, eikä tosiaan noin montaa samantapaista kuvaa.
En ole transu vaan lesbo :D
Kakkoselle kiitos rakentavasta kritiikistä, juurikin tuollaista palautetta kaipaan. :)
ap
Minusta oli kiva, rakastan eläimiä ja maalaismeininkiä vaikka helsinkiläinen itse olenkin - tai ehkä juuri siksi.
Siinä mielessä sama palaute kuin nro 2:lla, että oli vähän turhan paljon aika samanlaisia kuvia peräkkäin viimeisimmässä vuohipostauksessa, mutta muissa postauksissa ei tätä ongelmaa ollut. Yksitoikkoinen ulkoasu eli perustausta yksivärisenä on minusta ihan plussaa, tulee itse sisältö paremmin esille.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 13:23"]
Kakkoselle kiitos rakentavasta kritiikistä, juurikin tuollaista palautetta kaipaan. :)
ap
[/quote]
Sukupuoli kuitenkin mies? Eli transsun elämää?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 13:23"]
ap
[/quote]
Sukupuoli kuitenkin mies? Eli transsun elämää?
Lesbo ei voi olla mies. Selvä transu siis. Tai ullakossa lepakoita, siis.
Vaihda omaan profiilissi oikea sukupuolesi :)
Aika suloinen ja aiheeltaan kiva, mutta tekstiltään vähän särmätön. Käyttämäsi kieli on aika kliseistä (muutoksen tuulet puhaltaa, piha pullollaan jne) ja kielioppivirheitä on aika paljon. Eihän se blogissa niin armottoman vakavaa ole, mutta jos sitä puolta haluat kehittää, niin pistä tekstit Wordin kautta tai selaa vähän vanhoja äikän kirjoja. Lisäksi nyt syksyllä alkaa kivoja kirjoituskursseja kansalaisopistoissa, inostaisiko sellainen?
Kuvat on tosi söpösiä :) Ja söpönen olet itsekin ;) Aiotko keskittyä enemmän eläimiin vai perhe-elämään vai tasapuolisesti? Vuohenmaidon käytöstä lukisin mielelläni lisääkin
Mitä hittoa??
Siis kiitos asiallisista vastauksista niille jotka niitä antoi, koitan muokkailla ulkoasua vielä hieman ja koittaa saada erilaisempia kuvia seuraaviin postauksiin. :)
Ja minä olen siis NAINEN, ihan olen myös syntynyt naiseksi kuten puolisonikin. En ole transseksuaalinen enkä transu muutenkaan. :D
ap
Suurentaisin tekstille ja kuville tarkoitetun palkin kokoa (siis sivusuunnassa). Leveät, yksiväriset palkit reunoilla tavallaan "ahdistavat" kapeaa tekstipalstaa lukiessa. Kuvat suurenisivat samalla, eikä tarvitsisi tihrustaa. Onnea uuteen blogiin!
Enemmän olisi tarkoitus keskittyä eläimiin ja laitella tulevaisuudessa enemmän infoa myös vuohenmaidosta ja ehkä reseptejäkin kunhan saan ne toimimaan niin että ilkeää laittaa jakoon. :D
ap
No, onkos
Suski Sjöholm
kikkelinkipee?
http://www.blogger.com/profile/01296032058109172883
Tietoja minusta
Sukupuoli
Mies
Tuolla olet kertonut olevasi mies. Koita nyt löytää ne karanneet lepakot.
Kaunis kuva siinä ylhäällä. Vihreä reunaväri vähän häiritsi minuakin.
Asun helsingissä ja haaleilen muutosta maalle, ostaisin vuohia ja lampaita :)
Onneksi niitä pääsee aina ihailemaan Falkullan kotieläintilalle.
Minä kun rakastan kuvien räpsimistä, niin minua ei ainakaan haitannut samankaltaiset kuvat
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 13:53"]
http://www.blogger.com/profile/01296032058109172883
Tietoja minusta Sukupuoli
Mies
Tuolla olet kertonut olevasi mies. Koita nyt löytää ne karanneet lepakot.
[/quote]
Apua!! No enpä ollut huomannut. :D Nyt on päivitetty sukupuolikin oikeaksi ja muutenkin vähän viilailin ulkonäköä, blogin siis.
Varmaanhan tuo tulee vielä uusiutumaan kunhan pääsen sisään tähän hommaan, kiitos kaikille palautteesta. :)
ensinnäkin onnea uudesta blogistasi.
Mutta suoraan sanottuna, multa loppui kiinnostus lähestulkoon heti, ykstoikkoisen ulkoasun ja useiden samankaltaisten kuvien takia.
Ehkä tästä oli apua. :)