Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lahdesta hääpukua hankkineita?

Vierailija
24.09.2013 |

Moikka!

Onko täällä ketään, kuka ostanut tai vuokrannut hääpukua Lahden Glamourista? Myyntipukuja ainakin ilmeisesti iso valikoima, mutta mites vuokrapuvut? Löytyykö oikeasti hienoja, vai onko sellaisia "keskinkertasia vuokrapukuja" Ja entäs hinnat? Paljon vuokraus suunnilleen maksaa? Ja entäs nuo myyntihinnat, voiko alle tonnilla nykyään selvitä?

Joo tietoja saa, kun soittaa ja kysyy, mutta jotenkin noloa kysyä suoraan hintahaarukkaa, vaikuttaa valitettavasti varmaan jo palvelun laatuunkin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vuokrapuvuista, mutta muuten itselläni on huono mielikuva Glamourista. Sain sielllä todella huonoa palvelua, enkä ole edes sen suhteen vaativa! Lisäksi etsin tietynlaista kevyttä ja kaunista huntua ja minulle yritettiin siellä myydä sellaista jäykkää ja halvannäköistä, "tälläisiä ne kaikki hunnut on". No eivät ole ja lopulta löysin sekä pukuni että huntuni toisesta liikkeestä ja palvelu oli jotain aivan mielettömän hyvää ja yksilöllistä.

Pakko kuitenkin mainita, että Glamourissa minua palveli vain jokin työntekijä. Kaverini osti sieltä hääpukunsa ja häntä palveli omistaja ja palvelu oli kuulemma hyvää.

Sori jaarittelut ja onnea puvunvuokraukseen. :) Mielestäni hintahaarukan kysyminen ei ole yhtään noloa ja myyntipukuja saa jo alle tonnilla paljonkin. Toki merkki vaikuttaa. 

Vierailija
2/2 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löysit mieleisesi! :) Mulle merkillä ei tosiaankaan ole mitään väliä, kunhan puku näyttää hyvältä juuri minun päälläni! :) Ja on laadukasta materiaalia. Ehkä käyn ensin kumminkin tuon Glamourin katsastamassa, sittenhän Lahdesta löytyy tosiaan tuo Josefiina, mutta siellä ei taida vuokrapukuja olla...

Olisihan se hienoa vaan mennä ja ostaa, mutta näin hoitovapaalle kohta jäävänä ei tuo budjetti ole valtaisa. Mutta eiköhän se The puku jostakin löydy, edullisestikin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla