Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko puhua häistä ja naimisiin menosta vaikka olen menossa reksiteröityyn

Vierailija
24.09.2013 |

parisuhteeseen?

Saanko tämän jälkeen puhua vaimosta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkus

Vierailija
2/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lisäkysymys miten itse suhtautuisit tuollaiseen ihmiseen, vaikka työkaveriin jonka tiedät olevan lesbo?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään.

Pitäsin selvää hajurakoa ko. lebakkoon.

Vierailija
4/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saat. :)

Mitä väliä sillä on, mitä joku omaan elämäänsä katkeroitunut haahka sinun sanavalinnoistasi ajattelee? Jos ne ovat sinulle häät, sinä kutsut niitä häiksi. :)

Vierailija
5/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saat. Saanhan minäkin puhua häistä ja naimisiinmenosta vaikka olenkin menossa avioliittoon. 

Vierailija
6/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat. Se voi toki aiheuttaa jonkin verran sekaannusta. Joillekin hetero-oletus on kovin voimakas. Tutun lesbon puhuttua puolisostaan vaimona joku jopa kommentoi asiaa sanoen, että on tosi södeä, kun se puhuu miehestään vaimona :o

Vierailija
7/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama , tee miten tykkäät. EVVK jonkun lepakon touhut.

Toivottavasti et työpaikalla kuitenkaan ala avautumaan asiasta. Työpaikalla on tarkoitus tehdä töitä.

Vierailija
8/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat, ja mielestäni parempi niin. Yksi termi kaikille parisuhteille ja parisuhteiden osapuolille.

Vierailija
9/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meillä ei saa kahvipöydässä puhua työasioita joten tylsää sieläkin istua sitten tuppisuuna :D

Mä olen ihan julki lepakko eikä mun tarvitse sitä mitenkään piilotella. Olis vaan kiva puhua asiasta kun alkaa olla perhosia vattassa.

ap

Vierailija
10/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:28"]

Toivottavasti et työpaikalla kuitenkaan ala avautumaan asiasta. Työpaikalla on tarkoitus tehdä töitä.

[/quote]

Toivottavasti säkään et avaudu työpaikallasi lastesi korvatulehduksista tai miehesi työmatkoista. Työpaikalla kun on hetskujenkin tarkoitus tehdä töitä.

Vierailija
11/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun vaimostani ja olemme naimisissa, ei ole kukaan pahaa sanaa sanonut tai korjannut puheitani. Mikset saisi puhua, jos sinusta siltä tuntuu? 

Vierailija
12/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun aina vain naimisiin menosta ja häistä, koska siitähän on tosiasiassa kyse, huolimatta siitä, että lainsäädäntö raahaa hieman jälkijunassa. Toivottavasti asia saadaan pian korjattua! Ja olen siis hetero, mutta jos homo- tai lesbokaverini ovat menossa naimisiin niin tietenkin käytän samaa kieltä kuin jos heterokaverini ovat menossa naimisiin.

Vierailija
13/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saat. Ei ole sinun vikasi että lainsäädäntö on tässä asiassa vielä takapajuinen. : )

Vierailija
14/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit puhua häistä ja naimisiinmenosta, siitähän on kysymys! Lainsäädännön termitkin muuttuvat ennen pitkää, eikä siihen enää kauan mene. Hyviä häitä ja onnellista liittoa!

Vierailija
15/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haluaakohan kaikki kuunnella? Siellä kahvitauolla siis...

Vierailija
16/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:13"]

parisuhteeseen?

Saanko tämän jälkeen puhua vaimosta?

[/quote]No saa tietenkin. Ei avioliitto ole kirkollinen instituutio. Kirkon osuus on siunaaminen. Avioliittoanne ei ole siunattu. Kuka kaipaa pappia naimapuuhiin kaveriksi?

Kunkahan paljon ihmiset alkaisivat erota kirkosta, jos aloittajan miettimät kirkon luomat harhakuvat haihtuisivat?

Vierailija
17/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rekisteröityparisuhde., opettele kirjottaan lesbo.

Vierailija
18/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:28"]

[/quote]

Toivottavasti säkään et avaudu työpaikallasi lastesi korvatulehduksista tai miehesi työmatkoista. Työpaikalla kun on hetskujenkin tarkoitus tehdä töitä.

[/quote]Ole huoleti. Ei tulis mieleenkään! Toivottavasti et sinäkään.

Vierailija
19/19 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saat.

Onnea teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi