Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsestään tuleva mustelma.

Vierailija
24.09.2013 |

Mulla on siis tullut oikeaan käsivarteen aivan järkky mustelma. Se tuli ekaa kertaa kuukausi sitten ilman mitään oireita, pieni paakku siihen ilmestyi, enkä hätääntynyt, kun nukun aina oikealla kyljellä. Ajattelin, että olen siitä saanut tuon.

Mutta nyt se on vaan kasvanut ja vaihtanut väriä. Tällä hetkellä mulla on oikeassa kädessä halkaisijaltaan 6cm mustelma, joka on muuten mustanvioletti ja reunoilta vihreä.

Tuohon kohtaan kättä ei ole koskettu, ei lyöty, ei mitään.

Painaessa sitä sattuu ja ihon alla tuntuu selkeä kohouma.

Ja että hemmetti, tuo voi olla kipeä. Tietyttä asennossa mulla puutuu koko käsi, tietyssä vaan sattuu mustelmakohtaan.

En oikein tiedä, miten tätä lähtisi valittamaan lääkärille ja ottaisiko tuo edes tosissaan, kun ikää on vasta 23, eihän tässä mistään isosta voi olla kyse. Jos kyse onkin vain normimustelmasta, söisin varmaan pääni..

Mutta tää alkaa oikeasti pelottaa..

Että jos jollain olisi jotain sanomista, niin.. Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin hoitoon mustelmien vuoksi?

Jos iholle ilmaantuu ilman syytä useita mustelmia tai yksi suuri mustelma (yli 3 cm).

Vierailija
2/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä jo soittaisin tk:hon ja kysyisin mitä tehtäisiin.

Kipeä, puutuu, mustelma ja patti.

Ei siinä mitään menetäkkään vaikka soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukemia.

Vierailija
4/6 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kipeydellä ja puutumisella ei ole mitään tekemistä mustelman kanssa, jos et ole satuttanut mihinkään. Kipeys voijohtua rasituksesta, hermopinteestä tai jostain muusta. Mustelma, jos et ole satuttanut mihinkään voi johtua jostain lääkkeestä. Käytätkö jotain lääkkeitä? Jotku lääkkeet herkistää mustelmille.

Vierailija
5/6 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kipeydellä ja puutumisella ei ole mitään tekemistä mustelman kanssa, jos et ole satuttanut mihinkään. Kipeys voijohtua rasituksesta, hermopinteestä tai jostain muusta. Mustelma, jos et ole satuttanut mihinkään voi johtua jostain lääkkeestä. Käytätkö jotain lääkkeitä? Jotku lääkkeet herkistää mustelmille.

Vierailija
6/6 |
18.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän