Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että nää "ystävällisemmät" hiusvärit ei kestä???

Vierailija
23.09.2013 |

olen nyt jokusen kerran värjäyttänny kampaajalla vaaleaa ja vaaleanruskeaa, ja raitoja sun muuta, ja tuntuu että hius on kohta keltainen ja värinsä sekä kiiltonsa menettänny. kuvittelenko vaan, vai onko nää luomummat värit tosiaan tällaisia????? ei kai voi olla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin eilen kotona jollain garnierin natural color (?) -värillä, eikä hiuksistani edes näe että ne on värjätty. Suurin syy on toki värisävyssä, sillä hetken mielijohteesta aloin värjätä tummanruskeita/keskiruskeita hiuksiani vaalealla, ajattelin kokeilla jotain liukuvärjäyksen tapausta. En tietenkään odottanut blondeja latvoja vaan ehkä jotain vähän vaaleamman ruskeita kuin oma värini oli, mutta ei, ei mitään vaikutusta. Sinne meni 9e kuin tuhka tuuleen. Paketin kylki toki lupasi, että tummanruskeissakin hiuksissa väri tulee näkymään ;)

Vierailija
2/2 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 21:45"]

Mä värjäsin eilen kotona jollain garnierin natural color (?) -värillä, eikä hiuksistani edes näe että ne on värjätty. Suurin syy on toki värisävyssä, sillä hetken mielijohteesta aloin värjätä tummanruskeita/keskiruskeita hiuksiani vaalealla, ajattelin kokeilla jotain liukuvärjäyksen tapausta. En tietenkään odottanut blondeja latvoja vaan ehkä jotain vähän vaaleamman ruskeita kuin oma värini oli, mutta ei, ei mitään vaikutusta. Sinne meni 9e kuin tuhka tuuleen. Paketin kylki toki lupasi, että tummanruskeissakin hiuksissa väri tulee näkymään ;)

[/quote]

mä olen ennen laitellut usein kotona värejä tai raitoja, on tullut raikkaita ja hyviä useimmiten, ja nyt ihmettelen mistä maksan kampaajalle 60-90€

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi