Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö maailmasta enää yhtään miestä, joka tykkää seksissä olla aloitteellinen ja aktiivinen osapuoli?

Vierailija
29.08.2020 |

Ennen se oli normi ja aloitteellinen nainen sai miehen kyvyttömäksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mietin samaa naisista. Ihme että ei olla siis jo kuoltu lajina sukupuuttoon.

Vierailija
2/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aloitteellisenkin miehen nainen käyttäytyy viettelevästi ja satsaa kiihottavaan olemukseen.

Tähän tanssiin vaaditaan kyllä kaksi, vaikka lopullinen aloite tulee mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mietin samaa naisista. Ihme että ei olla siis jo kuoltu lajina sukupuuttoon.

Ei sitä naisista voi miettiä tuon "enää" -sanan kanssa...

Ennen uskottiin että mies on metsästäjä. Liian helpot ja tyrkyt naiset ovat miehelle epäkiinnostavia, hänen täytyy saada hiukan jahdata. Silloin vielä luultiin että miehet ja naiset ovat erilaisia. Totuusko nyt sitten onkin että me ollaan aivan tylsän samanlaisia ja kaikki toivoo että toinen hoitaa hommat.

Vierailija
4/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aloitteellisenkin miehen nainen käyttäytyy viettelevästi ja satsaa kiihottavaan olemukseen.

Tähän tanssiin vaaditaan kyllä kaksi, vaikka lopullinen aloite tulee mieheltä.

No toi on toki totta. Mut nykyään miehet odottaa, että se nainen on sitten seksin ammattilainen eikä miehen tarvi kuin maata.

Vierailija
5/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 puhuu totta. Oma kumppani haluaa minun tekevän kaikki aloitteet. Itse hän viettelee minut stay-upeilla, pitsikäsineillä, pitsisillä avosukkahousuilla, stringeillä, korseteilla, puolikuppiliiveillä, reisisaappailla, korkkareilla jne. Ja on aktiivinen kaikessa siinä, mitä minä ehdotan. Siis jos hän hyväksyy ehdotukseni. Hänellähän on veto-oikeus.

Mutta kun aina kun olen ehdottanut, että nyt vietetään hänen toiveiltaansa, siitä ei tule mitään. Hän ei saa kerrottua, mitä haluaa tai tehtyä itse minkäänlaista aloitetta, joka johtaisi johonkin. Ilta jäisi pelkäksi kahvinjuonniksi, vaikka hän on valmistautunut rakasteluun pukeutumalla viettelevästi.

Tämä ei tarkoita, että olisin tyytymätön asioihin, nythän jokainen yhteinen iltamme on minun toiveiltani. Ja kun hän vakuuttaa olevansa huipputyytyväinen yhteisiin hetkiimme, miksi tilannetta pitäisi muuttaa?

Vierailija
6/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mies oli puutteessa jos ei saanut seksiä.

Vierailija
7/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen uskottiin, että miehen on pakko saada seksiä ettei se räjähdä spermasta. Ja että tähän kelpaa kyllä ihan tavallinenkin vaimo.

Vierailija
8/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen kyllä törmännyt pääosin juurikin aloitteellisiin ja dominoiviin miehiin, vaikka voisin itsekin dominoida.

Mihinkään passiiviseen makoilijamieheen en ole koskaan törmännyt.

Vierailija
9/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut on asia erikseen, en harrasta. 

Vierailija
10/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy yhtään miestä eikä yhtään naista. Eikä kohta enää maailmaakaan. Yleistyksien yhteenvetona voidaan todeta.

Vierailija
11/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä naisista voi miettiä tuon "enää" -sanan kanssa...

Ennen uskottiin että mies on metsästäjä. Liian helpot ja tyrkyt naiset ovat miehelle epäkiinnostavia, hänen täytyy saada hiukan jahdata. Silloin vielä luultiin että miehet ja naiset ovat erilaisia. Totuusko nyt sitten onkin että me ollaan aivan tylsän samanlaisia ja kaikki toivoo että toinen hoitaa hommat.

Miten on miehet, onko tuo miesten metsästysvietti vielä tallella? Olisiko naisen syytä olla toisinaan hiukan "vaikeammin tavoiteltava" niin ettei olisikaan aina valmis tai saatavilla? Että miehen pitäisi vetää pienet "soidinmenot" saadakseen naisen haluamaan itseään?

Vai arvostatteko enemmän juuri aloitteen tekeviä ja aina halukkaita naisia?

Vierailija
12/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo metsästäjätarina on vaan sama vanha totuus omanlaisessa, poliittisesti korrektissa muotissa: mies haluaa kauniin naisen, ja kauniit naiset OVAT vaikeammin tavoitettavia, koska heidän perässään on niin monta muutakin miestä ja koska kauniit ei kelpuuta ketä tahansa. No, tässä suhteessa maailma on kuitenkin reilu, hyvännäköisiä ja taviksen näköisiä löytynee tasaisesti molemmista sukupuolista.

Tää oli mun veikkaus ja maailmantulkinta. 

Vierailija
13/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman puutteessa miehet kelpuuttaa seksiseuraksi rumemmankin, jota ei ole tarvinnut metsästää, mutta vaimoksi asti ei komeille kolleille kelpaa normaalin näköiset naiset. Mutta jos kauniin saisi ilman metsästystä, kelpaisi toki vaimoksi asti. Pahoin pelkään että näin se menee. Sama toki toisinkin päin jollain tapaa, paitsi että naiset ei kelpuuta edes seksiseuraksi ketä tahansa vaan ovat useimmiten ennemmin ilman. 

Noh mutta. Yhden yön seksiseikkailut eivät toki mikään ideaalitilanne ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi