Haittaako, jos ei koskaan tee mitään?
Opiskelen, mutta muuta en juurikaan tee. Ja koulukaan ei ole haastavaa/ei ole pitkiä päiviä, että ei ole siitä kyse, ettenkö ehtisi muuta. En ole koskaan harrastanut mitään, mikään ei pahemmin kiinnosta, en edes lenkille saa itseäni raahattua melkein koskaan.
Joskus ihmettelen, miten osaankin kuluttaa niin hyvin aikaa tekemättä MITÄÄN hyödyllistä. Saatan pyöriä ympyrää ja pyyhkiä pölyjä (tykkään siivoamisesta ja sellaisesta touhuilusta, mutta siivottavaa ei yhdeltä ihmiseltä juurikaan tule), lukea AV-keskusteluja TUNTEJA, ihan aiheesta kuin aiheesta, välillä selaten kissakuvia/muuta tähdellistä. Telkkaria katselen tunnin tai pari päivässä.
Pitäiskö mun valehdella, kun kysytään "mitäs olet puuhaillut?". EN MITÄÄN.
Taidan olla maailman flegmaattisin ja tylsin ihminen.
Kommentit (25)
Jos joskus aiot lapsia tehdä, niin voi jumalauta voin kertoa että elämäsi muuttuu 100%. Tällöin et mitään muuta tee, kuin lasten aiheuttamia töitä. Niin suoria (vaipan vaihdot, ruuat, jne.), kuin epäsuoria (työpaikan ja asunnon vaihdot, koska tarvitaan lisää rahaa ja tilaa). Tuo tekemättömyys loppuu silloin kuin seinään ja palaat siihen vasta, kun lapset ovat teini-ikäisiä (etkä silloinkaan kokonaan).
Mut tiedätkö että jos ei koskaan tee mitään, niin ei pety, ei tule loukatuksi eikä epäonnistu. Kaikella on puolensa!
Mäkin oon tuollainen haahuilija! Eipä oo stressiä.
Ei minua ainakaan kiinnosta sun tekemiset pätkän vertaa.
Sama täällä. Tämä on minun elämää ja teen tai olen tekemättä mitään. En ole kellekkään tilivelvollinen. 😊