Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni petti ja nyt ilmoitti muuttavansa pois.

Vierailija
23.09.2013 |

Sain perjantaina mieheni kiinni pettämisestä, olin epäillyt tätä jo kauan mutta en jotenkin uskonut että hän voisi nöyryyttää minut näin pahasti, hänellä on suhde yhteisen ystävämme kanssa. Minä joudun olemaan viikon poissa kotoa työ asioiden takia ja mies hoitaa lapset, näin ainakin sovimme, tänä aamuna kun lähdin kotoa mieheni ilmoitti muuttavansa uuden naisen luokse viikon aikana kun olen poissa :(

En tiedä kuinka jaksan töissä kun koko aika mietin että palatessani minua odottaa tyhjä koti, onneksi asunto on sentään minun mutta koko elämä on aivan palasina, meidän ihanaa perhettä ei enää ole :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan jonkun varmistaa ettei ihan mitä sattuu vie mukanaan?

Tsemppiä!

Vierailija
2/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi. Nyt lääkäriin hakemaan sairauslomaa, sun on saatava edes heti ajatella ja miettiä tätä. Voimia ja iso halaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

T. Eräs avioeron läpikäynyt. Tosin mies ei edes pettänyt, mutta rankkaa ollut silti...:(

Vierailija
4/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työmatkaani voi perua, toisaalta parempi että olen nyt hetken yksin ja kaukana tuosta kaikesta. Miten joku ihminen voi jättää perheensä 11 yhteisen vuoden jälkeen? Miten en ole aikaisemmin tajunnut että tuo ystävä haluaa vaan viedä mieheni?

Vierailija
5/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä alapeukku? Terv. nro 3.

Vierailija
6/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa? Voihan työtä ajatella myös terapiana.

Mihin kaikkeen saikkua voikaan hakea vai onko minulla ehkä vaan astetta korkeammalla työmoraali? Mitä ihmeen saikkua ihminen tuohon tarttee?

Mies on ainakin voinut suhteessa huonosti. Pettämisen vielä ymmärrän mutta jos ukko lähtee niin ei hän ainakaan enää hetkeen ole ajatellut kovin pehmeitä liitostanne. Ajattele ap mielummin sitä miten kehnosti asiat on olleet ja miten liitelet ihan eri asmosfäärissä kuin se mies.

Annat tuollaisen tyypin olla ja keskityt rakentamaan kotiasi ilman tuollaista energiasyöppöä. Minusta sekin antaa miehelle eräänlaisen viestin jos haet hänen takiaan saikkua. Ole tilanteen yläpuolella. Ei toista voi omistaa, hän joko tahtoo olla kanssasi tai jotain muuta ja se siitä.

On ihan turhaa haikailla "sitä parisuhdetta" jos kerran ei edes huomaa miten toinen ei siinä ole viihtynyt.

Vierailija
7/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 09:58"]

En työmatkaani voi perua, toisaalta parempi että olen nyt hetken yksin ja kaukana tuosta kaikesta. Miten joku ihminen voi jättää perheensä 11 yhteisen vuoden jälkeen? Miten en ole aikaisemmin tajunnut että tuo ystävä haluaa vaan viedä mieheni?

[/quote]

Naiset ovat julmia toisilleen!! Nyt se ystävyys punnitaan...

Vierailija
8/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin en ihan noin yllättäen, mutta kuitenkin, noin kuukausi sitten. Nyt lähdet pohjalle, kaikenlaista paskaa tulee niskaan. Aloita päiväkirjan kirjoittaminen, kirjoita vain itsellesi. Kaikki tunteet, säälittävätkin. Kun luet sitä viikkojen, kuukausien edetessä, huomaat että edelleen kytevän paskan keskellä olet kuitenkin päässyt eteenpäin. Se antaa uskoa että selviät. Muuta en voi toivottaa kuin voimia, toivon sitä itsellenikin:)

Vierailija
9/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se meinaa lapsille tehdä? 

Vierailija
10/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2013 klo 09:53"]

Sain perjantaina mieheni kiinni pettämisestä, olin epäillyt tätä jo kauan mutta en jotenkin uskonut että hän voisi nöyryyttää minut näin pahasti, hänellä on suhde yhteisen ystävämme kanssa. Minä joudun olemaan viikon poissa kotoa työ asioiden takia ja mies hoitaa lapset, näin ainakin sovimme, tänä aamuna kun lähdin kotoa mieheni ilmoitti muuttavansa uuden naisen luokse viikon aikana kun olen poissa :(

En tiedä kuinka jaksan töissä kun koko aika mietin että palatessani minua odottaa tyhjä koti, onneksi asunto on sentään minun mutta koko elämä on aivan palasina, meidän ihanaa perhettä ei enää ole :(

[/quote]

Ai ihana perhe? sellainenko on ihana perhe missä petetään

Vierailija
11/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ainakin lupasi olla lasten kanssa tämän viikon, toivon mukaan hän selittää lapsille asian parhain päin.

Vierailija
12/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne ap. Miehesi on vastuuton ja kurja ihminen. En ole ikinä ymmärtänyt enkä hyväksynyt sitä, että ensin eletään kaksoiselämää ja mietitään omassa päässä ratkaisu valmiiksi ja pudotetaan pommi puolison niskaan siinä vaiheessa, kun päätös on jo tehty.

Et voi nyt asialle enää mitään ap, mutta ainakin selvisi, että miehesi on täysi p*ka.

Voimia! Kohti parempaa tulevaisuutta!

Vierailija
13/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloma on ihan ok akuuttiin erotuskaan. Se, joka ei ole kokenut yllättävää eroa, ei voi ymmärtää sitä tuskaa ja kipua, joka tapahtumista seuraa. Onko ok joutua itkemään esimiehen ja työkavereiden edessä, makaamaan työpaikan vessan lattialla tuskissaan ja purkaa eron tuskaa vieraiden ihmisten edessä. Viikko shokkivaiheen ylipääsyyn on mun mielestä ihan ok. Varsinkin jos työ on ns, ajatustyötä, koska mitään muuta ajatusta ei päässä ole kuin eroon liittyvät. Silloin on työn tekemisestä turha haaveillakaan. Työ alkaa maistua hyvin kun aallot vaimenee ja on hyvä keskittyä välillä muuhunkin.

Vierailija
14/14 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies jäi kiinni ennen kuin oli ehtinyt mitään päätöstä tehdä. Ei varmasti ollut ensimmäinen sivusuhde eikä hänen elämässään viimeinen. Kipuilua oli molemmin puolin ja vähän aikaa pohdittiin mitä tehdään. En kuitenkaan olisi pystynyt jatkamaan, joten ero tuli.

Monella miehellä on noissa tilanteissa keinot vähissä ja asioiden annetaan mennä rumasti. Muista kuitenkin, että tästä eteenpäin sinä itse olet vastuussa omasta paranemisestasi, ei miehesi eikä kukaan muu. Tukea sieltä on turha ottaa vastaan tai odottaa, koska jäät vain roikkumaan suhteeseen ja sinulla on paha olla. En minäkään tiedä miten tässä käy ja pelottaa, mutta päätös on tehty ja sitä tulee mitä on tarkoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi