Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sormeilu yhtä aikaa

mies41
28.08.2020 |

Kuinka moni harrastelee seksissä yhdyntää ja klitoriksen hinkkaamista samaan aikaan? Miten moni mies, teille naiset on tällaisella tavalla orgasmin tehnyt? Tarkoitan sellaista jossa mies tekee myös sormityön.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielesi mikä on?

Vierailija
2/13 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kaiken työn

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan. 13 vuottabyhdessä ja ihan vakavasti olen alkanut uskomaan että tuo mies ei oikeasti tiedä missä on klitoris.

Vierailija
4/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pitää mun päällä ollessa kättä niin, että pystyn samalla hieromaan itseäni sitä vasten. Ihan toimiva ratkaisu.

Vierailija
5/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ainakaan. 13 vuottabyhdessä ja ihan vakavasti olen alkanut uskomaan että tuo mies ei oikeasti tiedä missä on klitoris.

Et oo sitten 13 vuodessa vielä näytettyä ukolles missä se on?

Vierailija
6/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näin. Joskus kun on vaikeampi asento, pyydän naisystävää sormettamaan itseään. Hän kieltäytyy ja vastaa vastaa, että se tuntuu paljon paremmalta kun minä teen sen. Hänellä on herneen kokoinen kova klitta paisuneena, joten se löytyy helposti ja sitä on helppo hieroa. Minulla on onneksi sen verran pitkä penis, että käsi mahtuu hyvin väliin.

Vierailija
7/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyvin usein niin, että mies tulee takaapäin, siis kyljellään ja minun toinen jalka ylhäällä miehen päällä, toisin sanoen olen aivan "levälläni" ja hän sormettaa samalla kun panee..kalu osuu kyllä johonkin niin, että usein myös squirttaan, ja orgasmit näin jumalattomia ja myös todella pitkiä. Aivan parasta! Ja mieskin nauttii todella. En käsitä miten miehet eivät tätä tajua; miksi naisen pitäisi itse itseään tyydyttää? Ihan eri juttu näin.

Kertokaa naiset  miehillenne mitä haluatte,´ei pidä tyytyä puolinaiseen...

Vierailija
8/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jostain syystä saa klitorisorgasmia jos kamu on sisällä. Pitää keskittyä vain yhteen asiaan kerralla.

Vierailija
9/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nautinnollista kun mies hyväilee (ei siis hinkkaa..) klitorista. Tottakai on. Onkai miehellekin nautinnollista kun nainen hyväilee kalua. Ja vielä jos saa kalua sisäänsä samalla on se melkoinen kombo! Mikä siinä , mailman paras nautinto.

Vierailija
10/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuntee tärinän, jos tyydytän seksin aikana itseäni. Usein ollaan saksiasennossa niin että hän voi myös katsella.

Vierailija
11/13 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miespuolinen on niin taipuisa, että pystyy laittamaan polvet sivuille lähestyssaarnaaja asennossa ja tukeutumaan niihin. Kädet on siis täysin vapaat hyväilemään klitorista.

Vierailija
12/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntee tärinän, jos tyydytän seksin aikana itseäni. Usein ollaan saksiasennossa niin että hän voi myös katsella.

Miksei se mies tyydytä sinua? Eli miehen seksin aikana sinä tyydytät itseäsi, ja mies tyydyttää itseään sinuun. Mahtavaa seksiä varmaan, sori vaan.

Vierailija
13/13 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei se mies tyydytä sinua? Eli miehen seksin aikana sinä tyydytät itseäsi, ja mies tyydyttää itseään sinuun. Mahtavaa seksiä varmaan, sori vaan.

Kyllä. Sama kuin käyttäisin värisevää lelua. Niitäkin löytyy, mutta ne otetaan mukaan mökille ja lomille, koska kotona asuu vielä nuorisoa.

Totta kai mieskin välillä tekee sen, mutta itse osaan paremmin. Joskus tumputan häntäkin samalla. Ja molemmat nauttivat ja kumpikin saa.