Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän ketjuun joku asia, mitä olet pohtinut useampana päivänä..

Vierailija
22.09.2013 |

Koitetaan keksiä ratkaisu.. =0)

Mä olen miettinyt, miksen ole saanutkaan kyläilykutsua yhdeltä ystävältäni, joka lupasi jo kesällä laittaa viestin kun sopiva sauma tulee. Eikö sitä saumaa tullutkaan, vai eikö hän sittenkään halua nähdä mua..? Selviäisi ehkä soittamalla, mutta...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei tarvitse keksiä ratkaisua.

Olen tekemisissä kahden miehen kanssa, oikeastaan deittailua molempien kanssa. Kauhee soppa. Toisen kanssa haluisin olla mutta asiat ei etene. Toisen kanssa en ehkä halua olla mutta meillä voisi olla kuitenkin seksiä. Olen nyt yllättynyt että tää tilanne ei ratkea vaan pitkittyy vaan.

Vierailija
2/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeroa mietin koko ajan. Ollaan siis erottu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aloitukseen tulee niin ehkä sitä saumaa ei tullut ja sitten jossain vaiheessa kaveri huomasi että nyt tuntuu jo nololta palata kyläilyasiaan. Ei ehkä kannata miettiä liikoja tuollaista. Laittaa itse jotain mitä kuuluu ja katsoo miten toinen reagoi, sillähän se selviää. Jos tosiaan on ollu kiire niin osaa heti sanoa että niin anteeksi en saanu laitettua kutsua.

2

Vierailija
4/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, miksi en pääse yli vanhoista asioista, vaikka ne on puhki puhuttu ja asiat on nyt mielettömän hyvin. Sattuu, vaivaa ja mietityttää edelleen. 

Vierailija
5/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin eilen miehen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Olimme kumpikin odottanut tapaamista pitkään ja odotukset olivat korkealla. Jostain syystä olin kuitenkin ylihermostunut ja aloin höpöttää ihan turhia. Mies sen sijaan oli tosi vaisu ja hiljainen. Nyt minulla on aivan kauhean epävarma olo: Sähläsinkö liikaa ja oliko mieskin vain jännittynyt?

Vierailija
6/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miksi toiset ihmiset tulkitsevat minua yhä uudelleen väärin. He ovat päättäneet, että olen tyhmä ja kuulevat kaiken sanomani siinä valossa - ja ymmärtävät minut usein väärin. Jään usein haavi auki kuuntelemaan heidän tulkintaansa jostakin, minkä selitin mielestäni kohtuullisen selvästi. Sitten ovat he, jotka ymmärtävät minua heti oikein. Olen testatusti kohtuullisen älykäs ja ilmeisesti jokseenkin vaikeaselkoinen näille ensin mainituille.

Vierailija
7/7 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työrurvallisuuskoulutus ja kouluttaja kertoi miehestä joka oli mennyt korjaan jauhelihamyllyä missä oli turvalaitteet ohitettu. Oli kerran ehtinyt huutaan apua ja se oli siinä :( En saa mielestäni sitä miehen hätää ja sitä mielikuvaa :(