Käytkö joka päivä suihkussa?
Kommentit (30)
Nyt teen työtä, jossa likaannun, joten käyn päivittäin.
Joskus riittää 3 kertaa/viikko.
En, joka toinen tai kolmas päivä vain.
Joka toinen päivä suihkussa. Aamuin illoin pesen kasvot, kainalot ja alapään. Iho ei kestä joka päivästä suihkua.
Kun olen töissä, käyn joka päivä suihkussa.
Kun olen vapaalla ja lomalla, en todellakaan käy päivittäin suihkussa, ellen hikoile jostain syystä paljon.
Jos ei harrasta lomilla hikiliikuntaa, eikä ole niin huono kunto, että jopa siivouskin hikoiluttaa, en näe mitään syytä kuluttaa kallista vettä joka ikinen päivä.
Alapesu hoituu nopeasti bideellä, ja kainalotkin kasvojen pesun yhteydessä illoin.
Ihmisethän ovat yksilöllisiä, toiset hikoilevat erittäin paljon joten pesukertojakin pitää silloin olla enemmän.
Ja naisen emätintähän ei tarvitse pestä ollenkaan, sillä vagina puhdistaa itse itsensä.
Toki muu alapään puhdistus on tarpeen.
Lakanat tietenkin vaihdan joka viikko, mutta joskus myös vain kahden vkon välein.
Käyn joka päivä suihkussa vähintään yhden kerran, joskus useamminkin, jos hiostushommia, ja menemisiä.
Ainoastaan silloin käyn joka päivä, kun on helleputki menossa. Muuten käyn 3-4krt viikossa.
En. Kaksi tai kolme kertaa viikossa käyn.
Vierailija kirjoitti:
Ja naisen emätintähän ei tarvitse pestä ollenkaan, sillä vagina puhdistaa itse itsensä.
Toki muu alapään puhdistus on tarpeen.
Mikä on 'muu alapään puhdistus' kuin pesu?
Yleensä kaksi kertaa. Jos jaksaa raahautua heti aamulla lenkille, voi selvitä yhdellä pesulla.